به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های نماز جمعه اصفهان در مصلای بزرگ این شهر افزود : دشمنان امروز در جنگ فرهنگی به دنبال منحرف و بی دین کردن جوانان ما هستند و از رسانه ها و فضای مجازی در این کار بسیار بهره می گیرند.
وی با بیان این که دشمنی امریکا با ایران فقط درباره مسایل موشکی و منطقه ای نیست، تصریح کرد : آن ها می خواهند ریشه های ما را نابود کنند اما ما پس از انقلاب اسلامی 40 برابر رشد کردیم.
میردامادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) درباره اهداف امریکا در دشمن با کشورمان، یادآور شد : دشمنان وقتی متوجه شدند که در جنگ نظامی نمی توانند ملت ما را شکست دهند به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده اند.
امام جمعه موقت اصفهان با بیان این که دشمنان نمی خواهند قدرتی به نام اسلام در دنیا باشد، افزود : آن ها در هشت سال دفاع مقدس هر نوع سلاحی به غیر هسته ای را علیه ملت ما به کار بردند اما همت و روح جهانی مردم ما آن ها را شکست داد و دنیا، صدام را متجاوز اعلام کرد.
میردامادی تصریح کرد : اگر همه خواسته های مطرح شده از سوی دشمنان را انجام دهیم آن ها همچنان با ما خوب نخواهند بود.
وی همچنین با تاکید بر این که در این شرایط نباید در برابر مشکلاتی که در کشورمان بوجود آمده است، بی صبری کنیم، بیان داشت : فراز و نشیب های مالی نباید ما را متزلزل کند و اگر دشمن دنیای ما را از بین برد ما نباید آخرت خود را نابود کنیم.
امام جمعه موقت اصفهان خاطرنشان کرد : این روزها در برخی موارد با کلمات ناهنجاری مانند اینکه ما دیگر نماز نمی خوانیم یا با دید بد نگاه کردن به طلبه ها و روحانیون مواجه می شویم که از اثرهای بد جنگ فرهنگی است.
وی با تاکید بر این که ما نباید در این جنگ کوتاهی و با دشمنان همکاری کنیم، بیان کرد : از قوه قضاییه می خواهیم که به شدت، قاطعیت، سرعت و با عدالت مسایل فساد اقتصادی را بررسی کند و اجازه ندهیم که دشمن در جنگ اقتصادی و فرهنگی موفق شود.
میردامادی با اشاره به این که ما جوانانی داریم که با وجود مشکلات زیاد زندگی همچنان می خواهند که به فیض شهادت برسند، اضافه کرد : ما به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم که دشمن در امر فرهنگی و اقتصادی به آرزوهای دیرینه خود برسد.
وی ادامه داد : در ماه های اخیر دیدیم که چطور عده ای برای رسیدن به منافع دنیا چه ظلم هایی که به مردم نکردند و مواد اساسی و مورد نیاز آنها مانند دارو را پنهان کردند و بدون شک هیچ خیری در ثروتی که از این راه به دست می آید، وجود ندارد.
امام جمعه موقت اصفهان از مسئولان آموزش و پرورش خواست تا به حرف مردم گوش کنند و با مدیران مدارس دولتی که هنگام ثبت نام، مبالغی را دریافت می کنند، برخورد داشته باشند.
وی با تاکید بر این که این مسایل، درد است، تصریح کرد : اگر این دردها درمان نشود نمی توانیم در برابر دشمنان عرض اندام کنیم.
وی به جنایات رژیم اشغالگر قدس اشاره و اضافه کرد : اگر اسراییل حرکت اشتباهی بکند ما آن را از روی زمین محو می کنیم.
/6026/3011
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.