به گزارش ایرنا، امیر قلعه‌نویی روز پنجشنبه قبل از دیدار تیمش با شهرداری ماهشهر در چارچوب مسابقات جام حذفی باشگاههای کشور در نشست خبری در اصفهان افزود : رقابت های حذفی، شرایط خاص دارد و بازیکنان سپاهان به این موضوع واقف هستند.
وی اظهارداشت : برای کسب آمادگی بیشتر بازیکنان برای موفقیت در اولین دیدار جام حذفی، شدت تمرین ‌ها را بیشتر کردیم و امیدواریم با پیروزی در دیدار فردا به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به این که کادرفنی این تیم شناخت خوبی از حریف ماهشهری خود دارد، اضافه کرد: تیم شهرداری ماهشهر را تجزیه و تحلیل کرده ایم و با شناخت کامل از این تیم، به دنبال کسب پیروزی برابر آن ها هستیم.
وی خاطرنشان کرد : برای انجام تمرینات، نسبت به سایر تیم ها زمان کمتری در اختیار داشته ایم اما با این حال با تمام قوا به میدان می‌رویم.
قلعه نویی با اشاره به حساسیت قضاوت های جام حذفی ادامه داد : همانگونه که اشتباه مربی و بازیکن در این دیدارها سرنوشت یک تیم را تغییر می دهد، اشتباهات داوری موجب از بین رفتن زحمات کادرفنی و بازیکنان می شود بنابراین انتظار داریم داوران بدون اشتباه ظاهر شوند.
وی با یادآوری دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و فجر شیراز در فصل گذشته رقابت های حذفی فوتبال باشگاه های کشور اظهارداشت : وقتی فیلم این دیدار را بازبینی و عملکرد داوری را بررسی کردند، متوجه شدند که دو پنالتی برای ذوب‌ آهن گرفته نشد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان بیان کرد : برای ما از دست دادن گل و پنالتی به دلیل اشتباهات داوری عادی شده است اما برخی مربیان برای نگرفتن اوت و کرنر داستان درست می‌ کنند.
وی با بیان اینکه حساب کتاب‌هایشان را با خودم صاف کنند نه تیمم بیان کرد : داوران به راحتی از صحنه‌ هایی که به سود تیم من است می‌ گذرند و من امیدوارم تلافی هر مشکلی که با من دارند را سر تیمم در نیاورند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد : بعد از دیدن فیلم بازی و محرز شدن اشتباهات داور، یک عذرخواهی هم نمی‌ کنند.
وی از محمد کریمی به عنوان تنها بازیکن مصدوم تیمش نامبرد و گفت : این بازیکن به دلیل مصدومیت مقابل شهرداری ماهشهر به میدان نمی رود.
قلعه ‌نویی در باره وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان گفت : برای اظهارنظر در این خصوص باید روی چمن این ورزشگاه بازی کنیم تا بتوانیم درباره ‌اش نظر دهیم.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاه های کشور میزبان شهرداری ماهشهر است.
/6026/2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.