به گزارش ایرنا، داود مهابادی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان در جام حذفی که در هتلی برگزار شد، افزود : روی کاغذ شانس سپاهان بیشتر از ماست اما تلاش می کنیم بازی خوبی انجام دهیم.
وی اظهارداشت: از این که با تیم سپاهان بازی داریم خوشحالم زیرا فوتبالم را از سپاهان شروع کردم که تیم بسیار خوبی است که مدعی قهرمانی محسوب می شود.
سرمربی تیم شهرداری ماهشهر، بازی فردا را دارای دو جنبه ذکر کرد و گفت : جنبه اول کسب تجربه برای تیم ماست و جنبه دوم محک زدن توانایی خودمان است.
وی یادآور شد : نتایج خوبی در لیگ یک نگرفتیم اما تیم خوبی داریم و شاهد بازی خوبی خواهیم بود.
مهابادی، تیم سپاهان را به لحاظ نفرات بهتر و سرتر از تیم خود اعلام کرد و بیان کرد : ما می خواهیم این بازی تجربه خوبی برای ما باشد و مردم نیز از آن لذت ببرند.
وی با بیان این که به توانمندی تیم سپاهان اعتقاد دارد، ادامه داد : به خلق شگفتی فکر نمی کنم و به دنبال کیفیت بالای بازی هستم.
سرمربی تیم شهردای ماهشهر اضافه کرد : جام حذفی، جام شانس هاست، یک تیم لیگ دویی در 2 مرحله به تیم استانی خورده و به جمع هشت تیم می رسد از طرفی هم دوتیم لیگ برتری به هم می خورند، این طرح جذابیت بیشتری دارد و بهتر است.
مسابقه تیم فوتبال سپاهان اصفهان و شهرداری ماهشهر روز جمعه 23 شهریور 97 ‏ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود.
6020/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.