مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان در حاشیه آیین بهره برداری این واحدها در گفت و گو با ایرنا افزود : برای بهره برداری این شمار واحدهای مسکونی 935 میلیارد ریال سرمایه گذاری شد که حدود 90 درصد معادل 838 میلیارد ریال از محل آورده اعضای تعاونی و 97 میلیارد ریال معادل 10 درصد از تسهیلات بانکی تامین شد.
علیرضا تیغ ساز افزود : این طرح در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع با 102 هزار متر مربع زیربنا در 9 بلوک و 15 طبقه ، یک طبقه همکف و 2 طبقه زیر زمین در بلوار شفق واقع در ابتدای اتوبان ذوب آهن اجرا شده است.
شرکت تولیدی و توزیعی فرهنگیان با شش هزار و ۶۰۰ سهامدار فرهنگی در زمینه های مختلف از جمله طرح های عمرانی، بسته بندی حبوبات، سرویس مدارس، ارایه خدمات گردشگری و اجرای طرح تغذیه سالم در مدارس فعالیت می کند.
انوشیروان محسنی بندپی سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارشنبه شب وارد اصفهان شد و در این سفر 2 روزه علاوه بر افتتاح و بازدید از چند طرح عمرانی از جمله تعاونی مسکن 507 واحدی و شرکت در جلسه های ذیربط با مسوولان استان دیدار و گفت و گو کرد.
جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری اصفهان روز پنجشنبه ریاست استاندار و با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات استانداری این استان برگزار شد.
7134/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.