به گزارش ایرنا، سیده رضوان حکیم زاده روز پنجشنبه در جمع مدیران و آموزگاران آموزش ابتدایی آران و بیدگل گفت: مافیای زر و زور و تزویر در آموزش و پرورش با تاسف قدرت دارند و تلاش می کنند تا سیاست های این وزارتخانه را در سیطره خود داشته باشند.
وی افزود: مافیای کنکور و موسسه های وابسته درآمدهای نجومی در کنار آموزش و پرورش به دست می آورند که صدا و سیما هم باید در این راه نقش پررنگ تری ایفا و به وزارتخانه کمک کند.
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در ادامه بیان کرد: اولویت سند تحول بنیادین حوزه آموزش ابتدایی است و در این زمینه باید تلاش ها جهت بالا بردن سطح آموزش و پرورش در مناطق روستایی و محروم باشد تا به عدالت آموزشی نزدیکتر شویم.
وی اضافه کرد: باید سیاست های نادرست را کنار بگذاریم که آموزگاران با تجربه و توانمند را تنها در اختیار بالای شهرها قرار بگیرند و کلاس های مناطق محروم با معلم سربازها یا خرید خدمات پر شود.
حکیم زاده، کودکی را دوران اشتباه کردن و یاد گرفتن برشمرد و عنوان کرد: آموزگاران باید در دوران آموزشی از مشارکت تمامی دانش آموزان استفاده کنند و از سوی دیگر خانواده ها نیز باید انتظار متعادلی از فرزند خود داشته باشند.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: توجه به انس با قرآن کریم در دوران کودکی بسیار مهم است و در این زمینه برنامه ریزی خوبی در وزارتخانه در جریان است.
محمد معدندار، مدیر آموزش و پرورش آران و بیدگل هم در ادامه گفت: امسال تخصصی شدن آموزگاران پایه های اول در این شهرستان اجرا شد و نیمی از مدرسه های تازه ساز هم در اختیار آموزش و پرورش ابتدایی قرار گرفت.
به گزارش ایرنا، حکیم زاده برای شرکت در گردهمایی مدیران، معاونان و آموزگاران مدرسه های ابتدایی کاشان و آران و بیدگل به این شهرستان ها سفر کرد.
18 هزار نفر از جمعیت 103 هزار نفری شهرستان آران و بیدگل را دانش آموزان تشکیل می دهند.
آران و بیدگل در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع است.
7472/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.