به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار محمد رضایی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این رزمایش در سه مرحله طراحی شده است که مرحله آن در ماه های گذشته با اجرای تمرینات تاکتیکی و تخصصی گردان های بیت المقدس انجام شد.
وی ادامه داد: مرحله دوم 21 شهریور و مرحله سوم پنجم آذر در یکی از روزهای محرم و هفته دفاع مقدس با تجمع دهها هزار نفری بسیجیان در یکی از نقاط تجمع شهر انجام می شود.
فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع) اصفهان اظهار داشت: مرحله دوم صبح روز چهارشنبه 21 شهریور ساعت 7 صبح آغاز می شود که تا صبح روز پنجشنبه 22 شهریور ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه این مرحله از رزمایش در دو بخش اردوگاهی و شهری برنامه ریزی شده است، گفت: نیروهای بسیجی در مرحله شهری پس از حضور در گلستان شهدای اصفهان، با آرمان های شهدا تجدید میثاق خواهند کرد.
رضایی ادامه داد: در ادامه نیروها بصورت ستون کشی از گلستان شهدا تا خیابان چهارباغ پیاده روی خواهند کرد و در این محل اقدام به برگزاری عزاداری و اقامه نماز مغرب و عشاء خواهند کرد.
وی گفت: این ستون کشی یادآور اعزام های نیروهای بسیج در دوران دفاع مقدس و زنده کردن حال و هوای خاطرات آن دوران در آستانه هفته دفاع مقدس است.
فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع)اصفهان افزود: نمایش اقتدار بسیجیان برای ایجاد رعب و هراس در دل دشمن استکباری از دیگر اهداف این رزمایش است تا بداند آحاد ملت بسیجی همواره رهرو ولایت است و تحریم و تهدید نمی تواند در اراده پولادین آنها خللی ایجاد کند و همچنین این رزمایش موجب دلگرمی مردم شهیدپرور اصفهان است.
وی اظهار داشت: در بخش دوم این مرحله از رزمایش، نیروها برای انجام تمرینات تاکتیکی به منطقه عمومی اردوگاه قدس علویجه اعزام خواهند شد.
فرمانده بسیج ناحیه امام رضا(ع) ادامه داد: در این حضور که در راستای آمادگی، حفظ و انسجام نیروهای گردان های بیت المقدس انجام می شود، تنها بخش کوچکی از توان بسیج به نمایش درمی آید.
وی گفت: پیام این رزمایش برای دوستان امید آفرینی، برای دشمنان یاس و رعب آفرینی و برای بسیجیان ایجاد شور و نشاط است.
رضایی با بیان اینکه اولویت اول بسیج خدمت رسانی به مردم است، تاکید کرد: همزمان با این رزمایش بیش از 12 گروه جهادی این ناحیه بسیج در عرصه های عمرانی، پزشکی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم حاشیه کلانشهر اصفهان حضور خواهند یافت.
وی اظهار داشت: گروه های عمرانی تعمیر 9 باب واحد مسکونی را با همکاری کمیته امداد در دستور کار دارند و سه تیم پزشکی متشکل از پزشکان متخصص در چهار منطقه محروم به ویزیت بیماران خواهند پرداخت.
فرمانده ناحیه بسیج امام رضا(ع)اصفهان گفت: گروه های جهادی آموزشی برنامه کلاس های سبک زندگی، مهارت های زندگی و تربیتی و اخلاقی در مناطق محروم خواهند داشت و گروه های فرهنگی متشکل از متخصصان آسیب های اجتماعی در پنج منطقه مبتلا به آسیب های اجتماعی حضور خواهند یافت و در حوزه های اجتماعی از جمله پیشگیری از اعتیاد، طلاق و امثال آن برنامه های ویژه ای خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد(ص) از نهم شهریور در استان های کشور آغاز شده است و تا 29 شهریور ادامه می یابد.
ناحیه بسیج امام رضا(ع) بخش غربی شهر اصفهان از محور خیابان چهارباغ را تحت پوشش خود دارد.
6027/7134
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.