دبیر هیات ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : علیرضا مختاری، مهدی علیزاده، داود‌ علی قاسمی و فائزه کرمانی به عنوان ورزشکار و نصر‌الله احدی پرست و ابراهیم مؤمنی به عنوان مربی در تیم ملی دو و ومیدانی حضور خواهند داشت.
محمد صادق پسندیده گفت : زینب ملکی، معصومه شجراتی و محمد‌رضا سبحانی‌ نیا در رشته والیبال نشسته، هادی نوری در تیراندازی با کمان، مازیار میر‌عظیمی به عنوان مربی رشته بسکتبال با ویلچر و فرشاد هاشمی به عنوان داور این رشته دیگر نفرات اصفهانی هستند که در کاروان تیم ملی حضور دارند.
در رقابتهای نابینایان و کم بینایان نیز امید کریمی و مهدی رومی ‌فرد در شطرنج، آرین لطفی، محمد مشهدیان، علی الهی، هاجر صفر‌زاده و راضیه محمودی به عنوان ورزشکار و لیلا صفری و سهراب اسدی به عنوان مربی در دو و میدانی و محمد سرنجی و طیبه استکی به عنوان بازیکن، با سرمبیگری و مربیگری مهدی نباتی و زهره ابراهیمی شرکت دارند.
به گزارش ایرنا، در سومین دوره بازی های پاراآسیایی، ایران ، بخش جانبازان و معلولان 10 رشته و نابینایان و کم بینایان 6 رشته حضور دارد و در مجموع 136 ورزشکار در بخش آقایان و 73 ورزشکار در بخش بانوان در این رقابتها به میدان خواهند رفت.
این رقابتها چهاردهم تا بیست و سوم ماه مهر برگزار می شود.
/6026/ 6020
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.