به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد روز یکشنبه در همایش عاشورائیان اردستان بیان کرد: دشمن با همه قدرت وارد جنگ اقتصادی شده و شرکت های بزرگ دنیا را مجبور به خودداری از داد و ستد با ایران می کند اما بحران آفرینی و تحریم راه به جایی نخواهد برد.
وی افزود: پیش تر تحریم های ظالمانه و جنگ هشت ساله با موفقیت پشت سر گذاشته شده و امروز نیز می توان از مشکلاتی مانند گرانی ها با صبوری عبور کرد تا تحریم ها به فرصت تبدیل شود.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان اضافه کرد: مردم ایران پیرو پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام حسین (ع) هستند که محاصره اقتصادی و شهادت را تجربه کردند و از این پس نیز جان خود را در راه اسلام، انقلاب و ایران خواهند گذاشت.
وی عنوان کرد: آمریکا تلاش دارد تا کشور های منطقه را زیر سلطه بگیرد اما ایران برابر ایالات متحده و رژیم غاصب صهیونیستی ایستاده در حالی که برخی در میانمار، عراق، سوریه و دیگر کشورها در حال نابودی اسلام هستند.
طباطبائی نژاد همچنین گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران خدمات زیادی در 40 سال گذشته انجام داده که نباید نادیده گرفته شده یا کمبودها را بزرگ جلوه داد و سیاه نمایی کرد.
وی افزود: هم اکنون کشور نزدیک به 85 میلیون نفر جمعیت دارد که در چهار دهه گذشته نزدیک به نیمی از آنها شاغل شده و پنج میلیون نفر هم بیکار وجود دارد که با تدبیر بیشتر دولت ها آنها هم می توانند به شغل مناسب برسند.
امام جمعه اصفهان در ادامه از مداحان و سخنرانان جلسه های عزاداری حضرت امام حسین (ع) خواست تا در کنار توصیه به امر معروف و نهی از منکر، علت های قیام آن حضرت را برای مردم بازگو و از پاشیدن بذر اضطراب در جامعه خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، همایش یکروزه عاشورائیان با میزبانی حوزه علمیه حضرت زینب کبری (س) اردستان برگزار شد.
شهرستان اردستان در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.