** تیران وکرون
امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: فرآیند شفاف و عادلانه برخورد با مفسدان اقتصادی توسط قوه قضاییه تداوم داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران افزود: قوه قضاییه تاکنون به صورت قاطع برخورد خوبی با مفسدان اقتصادی داشته و این مسیر برای شناسایی دانه درشت های این عرصه نیز ادامه یابد.
وی افزود: احتکار، گرانفروشی و ایجاد بی نظمی در نظام اقتصادی کشور از سوی برخی از افراد سودجو مایه ناامیدی مردم شده و قوه قضاییه در برخورد قاطعانه با این دسته از افراد می تواند امنیت اجتماعی و امید به زندگی را در کشور تقویت کند.
** نائین
امام جمعه نائین گفت: برای توسعه حق در برابر باطل باید پیام عاشورا بین نسل های مختلف انتقال و ترویج یابد.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی گفت: در روزهای پیش رو باید درس بزرگ و انقلابی امام حسین(ع) یعنی امر به معروف و نهی از منکر را پررنگ تر و جدی تر از گذشته تلقی کرده و به آن عمل کنیم.
وی روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و باطل را وظیفه تمام پیروان حضرت سید الشهدا (ع) دانست و افزود: اگر در گذشته همه مسائل بر حق بود امروز این چنین شاهد جنایت ها در یمن و سایر کشورهای منطقه نبودیم بنابراین توصیه به حق و دوری از باطل امروز مهم تر از قبل است.
** خور و بیابانک
امام جمعه خوروبیابانک گفت: دشمن با ایستادگی در مقابل این نظام تنها براندازی انقلاب اسلامی و ولایت و کمرنگ جلوه دادن ارزشها را دنبال می کند.
حجت الاسلام سید احمد مهدی نژاد در خطبه های نماز جمعه شهر خور افزود: دشمن با راه اندازی جنگ رسانه ای سعی دارد مشکلات به وجود آمده در بازار داخلی ایران را آشفته به تصویر بکشاند و از این راه مردم را به انقلاب اسلامی بدبین کند.
وی گفت: این جنگ رسانه ای دشمن که از پیش طراحی شده است مثل دیگر توطئه ها دوام ندارد و با بصیرت مردم نا کام می ماند.
امام جمعه خوروبیابانک افزود: مردم در مدت 40 سال انقلاب و ولایت را همراهی کرده اند و در تمامی صحنه های ملی و مذهبی حضوری چشمگیر داشته اند و همچنان پشتیبان انقلاب و رهبری خواهند بود.
** کاشان
امام جمعه موقت کاشان گفت: همه باید در این شرایط سخت به جای احتکار و افزایش قیمت ها به فکر یکدیگر باشیم؛ بیش از 40 هزار نفر کارگر در این شهرستان با کمترین سطح دستمزد گذران زندگی می کنند و برخی حتی در دریافت آن با مشکل رو به رو شدند.
حجت الاسلام علی احتشام در خطبه های نماز جمعه افزود: ویروس بدبینی دشمن در فضای مجازی و حقیقی جامعه اسلامی رسوخ یافته اما باید با کنار گذاشتن اختلاف ها و اعمال مدیریت واحد، در برابر دشمن با ایستادگی کنیم.
وی با اشاره به بیانات رهبری معظم انقلاب در دیدار با اعضای مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: در شرایطی که دشمن با جنگ اقتصادی در صدد ضربه زدن به نظام اسلامی است، مردم باید برای شکست دشمن به دولت و قوه قضائیه کمک کنند.
امام جمعه موقت کاشان اضافه کرد: از آنجایی که جمهوری اسلامی در جنگ نظامی شکست نخورده، جنگ اقتصادی به راه افتاده اما دشمنان آرزوی شکست ایران را به گور خواهند برد.
** اردستان
امام جمعه اردستان با اشاره به مسائل اقتصادی موجود گفت: افزایش قیمت ها، فشارهای دشمن ، رسانه های بیگانه و پول برخی دولت های منطقه، بی تدبیری و نبود تحلیل درست در کنار فضای مجازی منجر به بروز این مشکلات شده است.
حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه افزود: راه چاره همدلی وحدت کنونی همه مسئولان عالی کشور و امید آفرینی بین مردم است.
امام جمعه اردستان اضافه کرد: اگر عزم خود را جزم کنیم، همه کارها درست می شود و دشمن کاری از پیش نخواهد برد؛ نمایندگان نیز با ارائه راهکار عملی و همکاری دولت برای برطرف کردن مشکلات تلاش کنند.
**آران و بیدگل
امام جمعه آران و بیدگل در خطبه های نماز جمعه گفت: دشمن در برهه کنونی با آغاز جنگی اقتصادی و رسانه ای به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی ایران است و همچنان که رهبری فرزانه انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری اشاره داشتند، باید از ایجاد فضای ناامیدی پرهیز شود.
آیت الله سید محمد موسوی با اشاره به انتقادها و بدبینی افزود: باید با ایجاد فضای همدلی و وحدت در برابر توطئه های دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی کنیم.
وی بیان کرد: کشور امروز با افزایش قیمت ها، تهدیدهای استکباری، جنگ اقتصادی، بی برنامگی برخی دستگاه ها و جوسازی جریان های مشکوک در فضای مجازی رو به روست که عبور از این چالش ها با همدلی و مقاومت ممکن است.
امام جمعه آران و بیدگل اضافه کرد: کمک به قشرهای کم برخوردار، مبارزه با مفسدان اقتصادی و سپردن مسئولیت ها به جوانان در شرایط کنونی می تواند مشکلات را کاسته و موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان شود.
وی تاکید کرد: ملت همیشه در صحنه ایران با استقامت، همدلی و پشتوانه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی مانند ۴۰ سال گذشته مشکلات و توطئه های دشمنان را پشت سر خواهند گذاشت و از این آزمون الهی نیز سربلند بیرون خواهند آمد.
** گلپایگان
امام جمعه گلپایگان گفت: همه موظف به انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه هستیم.
حجت الاسلام و المسلمین سید علی طهماسبی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گلپایگان در محل مصلای این شهر با اشاره اینکه هفته اول محرم بنام هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است افزود: با احیا و عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک دستور دینی و قرآنی بسیاری از مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در کشور مرتفع خواهد شد.
7472/8123/7136/7131/9860/ 7431 / 6136 / 7138
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.