به گزارش ایرنا، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان روز چهارشنبه در این آئین گفت: چهار طرح بخش تعاون در زمینه تولید خوراک آماده طیور، کشت و صنعت، ساخت مجتمع مسکونی و خدمات بهداشتی درمانی در مجموع با 244 نفر عضو و اشتغالزایی 86 نفر راه اندازی شده است.
حسن رمضانی با اشاره به فعالیت 287 شرکت تعاونی شهرستان کاشان در بخش های خدماتی، صنعتی، کشاورزی و مسکن افزود: هفت تعاونی جدید نیز در یک سال گذشته با عضوگیری 200 نفر و ایجاد فرصت شغلی برای 78 نفر شکل گرفت.
به گفته وی، هم اکنون 287 شرکت تعاونی با اشتغالزایی چهار هزار و 589 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فعالیت می کنند و 196 هزار نفر سهامدار این شرکت ها در بخش های خدماتی، صنعتی، کشاورزی و مسکن هستند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کاشان اضافه کرد: 40 تن آلیاژ سرب، 185 تن گلاب و عرقیات گیاهی به ارزش 2 میلیون دلار در یک سال گذشته از شهرستان کاشان به خارج از کشور صادر شده است.
او از کشورهای فرانسه، استرالیا، عراق، کانادا، امارات متحده عربی و برخی کشورهای شرقی قاره آسیا به عنوان مقصد کالاهای صادارتی بخش تعاون این شهرستان نام برد.
شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
8123/6136
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.