به گزارش ایرنا، محمد جعفری عصر چهارشنبه در آیین اختتامیه بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی بانوان کشور گفت: این تجهیزات و وسایل ورزشی با حمایت دولت و مجلس از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده با اعتبار 30 میلیارد تومان تهیه شده است.
به گفته وی اولین محموله تجهیزات یاد شده با عنوان کاروان ' نشاط، شادابی، پویایی و سلامتی ' امروز به استان البرز ارسال شد.
مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش اظهارداشت: برای توزیع تجهیزات ورزشی مدارس مناطق محروم در اولویت قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 33 هزار معلم تربیت بدنی فعالیت های ورزشی دانش آموزان را برنامه ریزی و نظارت می کنند، گفت: اعتبار لازم برای تهیه لباس ورزشی این معلمان تامین شده است و در شروع سال تحصیلی یا هفته تربیت بدنی در اختیار معلمان تربیت بدنی قرار می گیرد.
جعفری با بیان اینکه براساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت دانش آموزان با نشاط، فعال، پویا و با ایمان در دستور کار این دستگاه مهم کشور قرار دارد، افزود: اجرای این سند به نیروی انسانی، تجهیزات و کتاب نیاز دارد.
وی، دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی این وزارتخانه را پیشقراول اجرای سند تحول بنیادین و عملیاتی کردن برنامه های آن در سطح مدارس دانست و اضافه کرد: بر این اساس، برنامه ریزی در راستای انجام فعالیت های تخصصی و اخلاقمدار، زیر بنای فعالیت های این دفتر است.
مدیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، توانمند سازی معلمان تربیت بدنی مدارس را یکی از مهمترین راهبردهای این وزارتخانه اعلام کرد و گفت: در این راستا برگزاری دوره های بازآموزی، جشنواره خلاقیت و جشنواره تدریس در دستور کار این دفتر قرار دارد.
بیست و نهمین دوره رقابت های علمی و تخصصی معلمان تربیت بدنی بانوان کشور عصر چهارشنبه با معرفی نفرات برتر در اصفهان پایان یافت.
این رقابت های چهار روزه در رشته های والیبال، فوتسال، بسکتبال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، آمادگی جسمانی، طناب زنی و دوی 1600 متر برگزار شد.
در پایان این رقابت ها وحیده توکلی از استان آذربایجان شرقی با 34.77 امتیاز، فاطمه میر جلیلی از استان یزد با 37.97 ، سمیه سمیعی از استان خراسان رضوی با 37.97 امتیاز، مهدیه حیدری بندر آبادی از استان یزد با 38.48 امتیاز، سیما ایوبی از استان خراسان رضوی با 35.95 امتیاز، مهین قیامی از استان خراسان رضوی با 35.27 امتیاز به عنوان برترین ها معرفی شدند.
7134 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.