به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اصفهان، در مراسمی با حضور سردار معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان، طاهرخانی، معاون وزیر راه شهرسازی و جمعی از مسئولان استانی و شهری، عملیات احداث ایستگاه متروی بهارستان با مساحت چهار هزار مترمربع، زیربنای هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه ۴۰۰ میلیارد ریال آغاز شد.

در این مراسم ۹ پروژه عمرانی دیگر شرکت عمران بهارستان نیز به مناسبت هفت دولت و در حضور معاون وزیر افتتاح و بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از مدرسه‌ای با نام مهندس سراج‌الدین کازرونی وزیر اسبق مسکن و شهرسازی با مساحت یک هزار و ۸۱۷ مترمربع و هزینه ۲۰ میلیارد ریال، مدرسه‌ای با نام شهید محسن حججی با مساحت دو هزار و ۱۵۰ مترمربه و هزینه ۱۹ میلیارد ریال، مسجد امام رضا (ع) با مساحت دو هزار و ۸۶۰ متر مربع و هزینه ۲۰ میلیارد ریال و کلانتری بهارستان با مساحت یک هزار و ۹۰۰ مترمربع و هزینه ۱۹ میلیارد ریال از جمله این موارد است.

بهره‌برداری از روشنایی بلوارهای رسالت و بلوارهای قائم مقام فراهانی با طول مسیر ۹ کیلومتر، تعداد پایه ۲۱۲ اصله و با هزینه ۲۰ میلیارد ریال، پیاده‌روسازی مسکن مهر جنوبی با مساحت ۳۹ هزار مترمربع و هزینه ۱۷ میلیارد ریال، بهره‌برداری از پارک سایت جانبازان با مساحت هشت هزار و ۵۰۰ مترمربع و هزینه هفت و نیم میلیارد ریال، آغاز عملیات احداث پیاده‌روسازی محور میانی (پردیس) و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ای مشارکتی شاما اندیشه، پرند، پردیس و بهاران از دیگر پروژه‌های مذکور است.

افتتاح ۴ کلانتری در بهارستان

سردار مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان در این آیین  اظهار داشت: به منظور توسعه هر مکان، هر شهر و جامعه‌ای وجود امنیت شرط اول است به نوعی که امنیت بستر و اساس هر توسعه‌ای را شکل می‌هد.

وی با بیان اینکه بهارستان یکی از شهرهای جدید خوب در کشور است و باید بخش امنیتی آن نیز الگو و نمونه باشد، افزود: به همین منظور کلانتری در این شهر در راستای افزایش و ارتقای امنیت، آرامش و نظم عمومی با حضور معاون وزیر و دیگر مسئولان افتتاح شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ظرف یک روز آینده استقرار نیرو و تجهیزات پلیسی را در این مکان شاهد خواهیم بود، تاکید کرد: در بهارستان استقرار سه کلانتری برنامه‌یزی شده بود و با دستور معاون وزیر یک کلانتری دیگر نیز اضافه خواهد شد.

وی اضافه کرد: اعتقاد داریم امنیت در حوزه شهر جدید بهارستان خوب است اما به منظور در دسترس بودن بیشتر پلیس، ارائه خدمات انتظامی، ترافیکی و غیره این مرکز به عنوان دومین کلانتری به مناسبت هفته دولت افتتاح شد و امیدواریم با استقرار این مرکز بهتر از گذشته در حوزه امنیت عمومی در خدمت مردم باشیم.

مترو

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1003748
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.