به گزارش ایرنا، قدرت الله نوروزی روز یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی این شهر خطاب با استاندار افزود: انتظار داریم ترتیبی اتخاذ شود تا با حمایت شورای اسلامی نهادهای مرتبط همکاری و هماهنگی بیشتری در حوزه مدیریت شهری داشته باشند چرا که مدیریت شهری نیازمند همکاری و همیاری نهادهاست.
وی اظهارداشت : صحبتی از رینگ چهارم حلقه حفاظتی به عنوان یکی از طرح های بسیار مهم استان نمی شود که تاکنون اقداماتی انجام دادیم اگر این طرح که بیش از 56 کیلومتر از 76 کیلومتر آن در اصفهان است به درستی انجام نشود به بن بستی می رسیم.
نوروزی با بیان این که گذر شرق از کاشان شروع و تا کمشچه و اکنون به روستای جار ختم شده است، بیان کرد : هشت سال این طرح متوقف بود و اگر اکنون با مشارکت بخش های مختلف دباره آغاز به کار کند فشار و مسائل ترافیکی از روی اصفهان برداشته می شود.
وی تصریح کرد : سرمایه گذاری های بسیاری در شهر اصفهان کردیم اما مبلغ بسیار ناچیزی از این سرمایه گذاری ها به شهرداری بازگشته است.
شهردار اصفهان با بیان این که تاکنون از تمام ظرفیت ها و مسائل فرهنگی شهر استفاده شد، خاطرنشان کرد : همه روزها به جزو ایام عزاداری نبوده که در اصفهان و به ویژه مناطق محروم برنامه شاد برای مردم نداشته باشیم، اگر ما در این برهه خاص خنده بر لبان مردم ننشانیم بسیاری از مشکلات امنیتی و اجتماعی به وجود می آید.
نوروزی با بیان این که برخی می گویند اقدامات عمرانی در شهر متوقف شد، گفت: برای هر اقدام طرح تعریف کردیم که در همه آن ها شهرداری و شورا موفق بوده است.
وی به میدان امام علی(ع) این شهر اشاره و اضافه کرد : 15 سال پیش طرح میدان امام علی آغاز به کار کرد اما پیشرفت چندانی نداشت و اکنون با مدیریت شهری جدید 38 درصد پیشرفت را شاهد بودیم و به دنبال شکستن تحریم مردمی هستیم.
شهردار اصفهان گفت: در زمان حاضر 300 کارگر و مهندس در سالن اجلاس مشغول به کار هستند همچنین بدهی های سالن اجلاس پرداخت شده و این مکان با قدرت و قوت فعالیت می کند اما گره کوری که در این سالن بوجود آمده ارتباطی با شهرداری ندارد و اگر هتل و پاساژ سالن احداث شود مشکلات هموار می شود.
طرح پیشنهادی 10 نفر از اعضا شورا با موضوع ' تهیه سند توسعه عملیاتی و بازاریابی گردشگری شهر اصفهان' ضمن اعلام نظریات کمیسیون های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در چهل و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی شد.
همچنین در این جلسه لایحه تفریغ بودجه سال 96 و گزارش‌ های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌ های شهرسازی، معماری و عمران و بهداشت، سلامت و خدمات شهری بررسی و با رای 10 نفر از اعضا تصویب شد.
بررسی لایحه تفریغ بودجه سال 96 و گزارش های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان پارکها و فضای سبز با اعلام نظر کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین لایحه تفریغ بودجه سال 96 و گزارش های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ضمن اعلام نظر کمیسیون فرهنگی- اجتماعی و ورزشی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با گزارش کامل از وضعیت واحدهای در اختیار سازمان فرهنگی تفریحی، مدیریت املاک و امور حقوقی ظرف یک ماه آینده تهیه و به شورا تحویل شود که در این راستا با 10 موافق به تصویب رسید.
لایحه تفریغ بودجه سال 96 و گزارش‌ های بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان ورزش شهرداری اصفهان با اعلام نظر کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بررسی و با هفت رای موافق به تصویب رسید.
0477/6026/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.