به گزارش ایرنا، ابوالقاسم صادقی روز یکشنبه به خبرنگاران گفت: با اجرای طرح جمع آوری صندوق های صدقه در کنار صرفه جویی در هزینه و نیرو، مردم می توانند با استفاده از رایانه و ابزارهای الکترونیکی برای این امر مهم اقدام کنند.
وی افزود: تلاش داریم در هماهنگی با هشت موسسه خیریه فعال از میان 18 خیریه ثبت شده در شهرستان اردستان، کمک های مردمی را با برنامه ریزی بین نیازمندان توزیع کنیم تا از موازی کاری و توزیع نابرابر جلوگیری شود.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان در ادامه بدون اشاره به مبلغ زکات جمع آوری شده، شرح داد: جمع آوری زکات امسال 18 درصد نسبت به سال گذشته در این شهرستان افزایش داشت که بین نیازمندان توزیع شده است.
او همچنین از پرداخت 23 فقره کمک هزینه تامین جهیزیه به مددجویان زیر پوشش در شهرستان اردستان در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: مبلغ 920 میلیون ریال به مددجویان واجد شرایط زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد.
صادقی در ادامه بیان کرد: امسال جشن عاطفه ها به سبک جدید و چهره به چهره با نیکوکاران و افراد علاقه مند به کمک کردن، صورت می گیرد اما افراد می توانند کمک های نقدی را به صورت الکترونیکی نیز پرداخت کنند.
وی گفت: با توجه به نزدیکی مهرماه و بازگشایی مدرسه ها این نهاد آماده دریافت کمک های نقدی، غیر نقدی، لوازم التحریر و پوشاک اهدایی شهروندان در قالب جشن عاطفه ها می باشد و شماره حساب 6037991899512176 نزد بانک ملی با شماره گیری *8877*0311*5*3# آماده دریافت کمک های نقدی هموطنان است.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره ) اردستان افزود: تعداد 210 نفر دانش آموز و دانشجو در این شهرستان به صورت مستقیم زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند و نزدیک به 100 نفر از سایر افراد نیازمند نیز به صورت موردی از کمک های این نهاد بهره مند می شوند.
او تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد در شهرستان اردستان را 2 هزار و 800 نفر اعلام کرد و گفت: تلاش داریم تا این افراد با تمهید ساز و کارهای مناسب خودکفا شوند تا تعداد خانوارهای زیر پوشش این نهاد (یک هزار و 705 خانوار) کاهش یابد.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.