به گزارش خبرنگار ایرنا، سید حمیدرضا طباطبایی نائینی روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان آران و بیدگل با اشاره به شرایط اقتصادی کنونی بیان کرد: ایران دارای مردمی خوب، فهیم و با بصیرت است که امروز باید در زمینه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به کمک آنها شتافت.
وی افزود: مسئولان و مدیران در شهرستان ها باید با درک بهتری از شرایط کنونی اقدام و دستگاه هایی مانند آب، برق و گاز در کنار ارائه خدمات پیشین، تلاش مضاعفی داشته باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان بدون اشاره به آمارها اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود در زمینه رضایت مندی مردم از دستگاه های اجرایی، باید در مسیر ارتقای آن گام برداشته شود.
وی به دشواری های اقدام های غیر متعارف و غیر قانونی دونالد ترامپ علیه ایران نیز اشاره کرد و گفت: هم اکنون کشورهای گوناگون در جهان حتی هم پیمانان اروپایی مانند انگلستان و آلمان نیز در این زمینه به رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا انتقاد می کنند.
طباطبایی نائینی عنوان کرد: دولت با همراهی و پشتوانه ملت شریف و همیشه در صحنه ایران نیز برابر این اقدام ها ایستادگی خواهد کرد و همچون گذشته آمریکا هم در برابر این مقاومت سیاه روی خواهد شد.
او در ادامه نیز از فعالیت های مسئولان آران و بیدگل به دلیل برخورداری از پائین ترین نرخ بیکاری در بین شهرستان های استان اصفهان قدردانی کرد.
نرخ بیکاری در شهرستان آران و بیدگل بر اساس آخرین آمارها 5.9 درصد اعلام شده است.
شهرستان آران و بیدگل با جمعیت افزون بر 103 هزار نفر در فاصله 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان واقع می باشد.
6136/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.