به گزارش ایرنا، ' رضا لک ' جمعه شب پس از پیروزی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس افزود: بازی را خوب کنترل کردیم و بازیکنان توانستند اهداف تاکتیکی مورد نظر را به خوبی اجرا کنند.
وی با اشاره به اینکه هوادارن تیم گیتی پسند بازی پر افت و خیز را از این تیم نظاره کردند ، گفت: قول می دهم که مشکلات تیم هرچه سریع تر برطرف شود.
سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به بازی خوب حریف نیز گفت: آذرخش بندرعباس با ایجاد تغییر در ترکیب اصلی خود بازیکنان با تکنیکی را به خدمت گرفته است و بازی قدرتمندی را به نمایش می گذارد و از اینکه مقابل این تیم به پیروزی رسیدیم خوشحالم.
وی اظهارداشت: به غیر از 7 دقیقه آخراین دیدار بر بازی مسلط بودیم و موقعیت زیادی به دست آوردیم که برخی از آنها گل نشد و برای به ثمر رسیدن موقعیت های خود به تمرکز بیشتری نیاز داریم.
تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان جمعه شب در هفته هشتم لیگ برتر باشگاههای کشور در سالن پیروزی اصفهان با نتیجه پنج بر چهار مقابل تیم آذرخش بندرعباس پیروز شد.
گیتی پسند با این پیروزی با 22 امتیاز در صدر و آذرخش بندرعباس با هشت امتیاز در رده یازدهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور قرار دارند.
8114 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.