مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: پنجشنبه شب چهار دستگاه خودروی سانتافه، پژو RD، ساینا و پژو 405 در محور یاسوج به سمیرم به صورت زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند که متاسفانه در این حادثه یک مرد 40 ساله جان خود را از دست داد.
دکتر غفور راستین افزود: همچنین در این حادثه 10 نفر شامل سه مرد، چهار زن و سه کودک مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه در محل سانحه، به بیمارستان سید الشهدای (ع) سمیرم منتقل شدند.
فوریت‌های پزشکی شهرستان سمیرم با برخورداری از پنج پایگاه جاده ‌ای، یک شهری، یک اتاق فرمان و 14 نفر پرسنل به صورت 24 ساعته در حال ارائه خدمات اورژانس پیش‌ بیمارستانی به مصدومان حوادث و بیماران اورژانسی است.
سمیرم در 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
علت بروز این حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان همچنین گفت: در حادثه دیگری گه روز چهارشنبه اتفاق افتاد یک دستگاه خودروی پژو 206 در زیر پل خورزوق به سمت اصفهان واژگون شد که بر اثر آن یک مرد 30 ساله و 2 زن 20 ساله و 35 ساله در دم جان باختند.
وی ادامه داد: این حادثه رانندگی چهار مصدوم شامل یک مرد، یک زن و دو کودک نیز داشت که به بیمارستان های گلدیس شاهین شهر و آیت الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.
خورزوق در مجاورت شهر اصفهان و در شهرستان شاهین شهر و میمه واقع شده ‌است.
راستین همچنین از حادثه برخورد خودروی پیکان و پراید در اتوبان شهید کاظمی فولادشهر در ظهر چهارشنبه خبر داد و بیان کرد: در این حادثه نیز 2 زن و سه مرد مصدوم و پس از درمان اولیه به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.
فولادشهر که در سال 1373به عنوان یک شهر جدید فعالیت خود را آغاز کرده در 28 کیلومتری جنوب غربی اصفهان در محور ارتباطی اصفهان شهرکرد واقع شده است.
ت/7135 / 2093
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.