به گزارش خبرنگار ایرنا، فرماندار اردستان روز چهارشنبه در زمینه برخی از طرح های شاخص بهره برداری شده گفت: کارخانه تولید آجر سفالی در مهاباد با ظرفیت تولید سالانه 12 میلیون قالب تیغه سفال 10 و 15 سانتیمتری با سرمایه گذاری 30 میلیارد ریالی بخش خصوصی، اشتغالزایی مستقیم برای 12 نفر ایجاد کرده است.
وی افزود: سه طرح آبیاری کم فشار و تیپ در سطح 431 هکتار با ارزش بیش از 22 میلیارد ریال نیز به بهره برداری رسید.
فرماندار اردستان بیان کرد: مرکز جامع سلامت شهید نساجی زواره در زمینی به مساحت 2 هزار و 993 مترمربع و زیربنای افزون بر یک هزار مترمربع در سه طبقه با اعتبار افزون بر هشت میلیارد و 843 میلیون ریال نیز گشایش یافت.
او اضافه کرد: کارخانه تولید خوراک دام و طیور در ناحیه کارگاهی زواره از دیگر طرح هایی بود که با حضور استاندار اصفهان در شهرستان اردستان به بهره برداری رسید.
تاملی گفت: این کارخانه در زمینی به مساحت 6 هزار مترمربع با اشتغالزایی 70 نفر و ظرفیت تولید سالانه 30 هزار تن محصول با سرمایه گذاری افزون بر 100میلیارد ریالی بخش خصوصی ساخته شده است.
شهرستان اردستان با جمعیت افزون بر 42 هزار نفر در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع می باشد.
دوم تا هشتم شهریورماه به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها، بیان هدف ها و برنامه های آینده دولت برای بزرگداشت یاد شهدای انفجار دفتر نخست وزیری در سال 1360 و شهادت محمدعلی رجایی، رئیس جمهور و محمدجواد باهنر، نخست وزیر وقت با عنوان 'هفته دولت' نامگذاری شده است.
7431/8123
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.