به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز شنبه در آیین گشایش 61 طرح بخش کشاورزی قم در شهر جعفریه اظهار داشت: اعتقاد داریم که اگر رضایت مردم کسب شود، رضایت خداوند نیز حاصل خواهد شد.
وی دربخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توافق های صورت گرفته برای حل مشکل زمین های وقفی کشاورزان جعفریه گفت: مجوز اعطای معوض و ما به ازای زمین های 350هکتاری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در شهر جعفریه صادر شد.
وی افزود: با موافقت سازمان جنگل ها و مراتع معوض این زمین ها به کشاورزان داده می شود، و توافق نهایی در خصوص امر شنبه آینده صورت خواهد گرفت، تا مشکل شاورزان جعفریه به صورت اساسی حل شود.
جعفریه یکی از شهرهای استان قم است. این شهر در بخش جعفرآباد از توابع شهرستان قم قرار دارد. جمعیت آن بر اساس سرشماری سال ١٣٩٥ ، برابر با 9 هزار و 387 تن می باشد.
در سفر استاندار قم و دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بخش جعفریه ،61 طرح کشاورزی با اعتبار 560 میلیارد ریال و اشتغالزایی 690 تن به بهره برداری رسید.
رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت ایران محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر در حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور1360 به شهادت رسیدند، به همین مناسبت دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.