به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در آیین خطبه خوانی و گلباران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) به مناسبت هفته دولت، اظهار داشت: برای رسیدن به کارآمدی باید ضرورت شفاف سازی و پاسخگویی را بدانیم و به آن عمل کنیم که برای این امر راه های مختلفی وجود دارد.
وی افزود: در این راه باید فعالیت های مسئولان به صورت دقیق به مردم اطلاع رسانی شود و با اعلام رسمی این شعار همه خدمتگزاران به مردم در این مسیر گام بردارند و نسبت به ارایه عملکرد خود اهتمام جدی داشته باشند.
صادقی، وظیفه رسانه ها را در این شرایط، خطیر توصیف کرد و گفت: رسانه ها باید اطلاعات صریح و صحیحی را در اختیار مردم قرار داده و به دولتمردان کمک کنند.
وی در ادامه بیان کرد: در این هفته بر اساس برنامه های اعلام شده، 181 طرح با اعتبار چهار هزار و 710میلیارد ریال در زمینه های گوناگون عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و ورزشی و غیره در استان قم به بهره برداری می رسد.
صادقی همچنین خاطرنشان کرد: در هفته دولت سال 84 تعداد 297 طرح با اعتبار یک هزار و 400میلیارد ریال، در سال 95 تعداد 220 طرح در دو مقطع هفته دولت و دهه فجر با اعتبار پنج هزار و 350میلیارد ریال و در سال 96 نیز350طرح با اعتبار پنج هزار و 430 میلیارد ریال افتتاح شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که هفته دولت روش و سنت حسنه ای برای اعلام نتایج خدمات و تلاش های دولتمردان است، افزود: شهیدان رجایی و باهنر اسوه های تقوا و خدمتگزاران مخلص نظام اسلامی بودند، از این رو مسئولان به تاسی از این بزرگان به تناسب اقدام هایی که انجام داده اند، گزارشی را به مردم ارائه می دهند.
از دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نامگذاری شده است.
شهیدان محمد علی رجایی و حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد باهنر رئیس جمهوری و نخست وزیر وقت کشور در جریان حادثه تروریستی دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور1360 به شهادت رسیدند.
7403 / 1175/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.