به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین محتبی ذوالنور جمعه شب در دوازدهمین یادواره شهیدان شهرک امام حسن مجتبی (ع) در مسجد قمر بنی هاشم قم ، اظهار داشت: رئیس جمهوری آمریکا به همتای چینی خود گفته این اتوبوس دو ردیف صندلی بیشتر ندارد، جای خود را معلوم نموده و بین ما و ایران را یکی را انتخاب کنید.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه با همه این تهدیدها نتوانستند جلوی صدور نفت ما را بگیرند، گفت: این جور نیست که کاری را پیش ببرند، راه های دور زدن تحریم ها را بلدیم و به جاهایی رسیدیم که نمی توانند ما را در چهار دیواری خفه کنند.
وی همچنین با بیان اینکه تلاش آمریکا برای ریشه کن کردن انقلاب اسلامی موضوعی آشکار و بدیهی است، و تعیین گروه اقدام ایران از سوی وزارت خارجه آمریکا نیز در همین راستا صورت گرفته است، افزود: انسجام و تشکل نیروهای ارزشی انقلاب در برابر توطئه های دشمنان ضروری است و این چند صباح خواهد گذشت و رو سیاهی آن برای دشمن خواهد بود.
نماینده قم درمجلس شورای اسلامی گفت: شرایط به گونه ای نیست که نظام در خطر باشد اما اگر برای رفع مشکلات کاری نکنیم و به داد مردم نرسیم نظام آسیب می بیند، چرا که بالاترین سرمایه نظام اعتماد مردم و حضور آنها در صحنه است، و اگر آسیبی به آن وارد شود طبیعی است که باید احساس خطر کنیم، و نباید خیلی ساده از کنار کار بگذریم و دست کم بگیریم.
نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس افزود: از این مسیر عبور خواهیم کرد چرا که مسئولان در کشور با انگیزه کار می کنند و انقلاب نیز برغم ریزش، رویش نیز دارد، و به حول و قوه الهی باید در مسیر انقلاب ایستاد و تا مکتب جبهه خوب معنا نشود روحیه جهادی نیز پیدا نمی شود.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.