به گزارش ایرنا، تیم قم دراین مسابقه که در عصر جمعه در سالن 2 هزار نفری ورزشگاه شهید حیدریان این استان برگزار شد، از همان دقیقه نخست مسابقه، بازی را هجومی شروع کرد و فرصت گلزنی داشت تا این که در دقیقه 2 توسط ناصر اطمینان به گل برتری دست یافت و در ادامه حمله های خود در دقیقه 4 روح الله ایثاری گل دوم قم را به ثمر رساند.
آذرخش نیز در دقیقه 9 توسط مصطفی طیبی به تنها گل خود در این بازی دست پیدا کرد، اما تیم سوهان محمدسیما همچنان به حمله های خود ادامه داد و در دقیقه های 11 و 16توسط طاها نعمتیان و ناصر اطمینان 2 گل دیگر زد و درحالیکه 8 ثانیه به پایان این نیمه باقی مانده بود، تیم قم توسط محسن شنوفی به پنجمین گل خود دست یافت و نیمه نخست 5 بر 1 به سود تیم سوهان محمدسیما پایان یافت.
نیمه دوم را نیز قم هجومی آغاز و تلاش کرد که به گل های بیشتری دست یابد و تیم بندرعباس نیز درصدد جبران گل های خورده بود، ولی این تیم سوهان محمدسیما بود که در دقیقه 35 به گل ششم خود توسط ناصر اطمینان دست یافت و اطمینان در این دیدار 3 گله شد و این دیدار با نتیجه 6 بر 1 به سود قم خاتمه پیدا کرد.
سجاد فتح اللهی، احسان سبزواری، وحید سکوتی و علی احمدی قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و جواد فهیمی ناظر مسابقه و مجتبی ابراهیمی نماینده فدراسیون فوتبال در این دیدار بودند.
در ترکیب تیم سرخ پوش سوهان محمد سیما قم؛ هاشم فرج زاده (سرگروه)، ناصر اطمینان، محمدرضا دهقانی، روح الله ایثاری، محمود ایازی، مصطفی موسوی خواه، علیرضا وفایی، محسن شنوفی، طاها نعمتیان، محسن بخشی، وحید قلندری و معین میرزاحسینی به سرمربی گیری حسین صبوری و سرپرستی علی مسعودی قرار داشتند.
در ترکیب تیم نارنجی پوش آذرخش بندرعباس از استان هرمزگان نیز؛ محمد بنی اسدی (سرگروه)، مرتضی فراهانی، هادی نظری، مصطفی طیبی، محمد زاهدی، مجید احمدی، امین نصرالله زاده، علی عابدین، سینا احمدیان پور، عارف محمدی، مهرداد قنبرزاده و حبیب محمدزاده به سرمربی گری عباس روزپیکرو سرپرستی موسی زاهدی قرار داشتند.
در حالیکه حدود یک هزار تَن از این مسابقه دیدن می کردند، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، سید مهدی صادقی و سید محمدرضا هاشمی استاندار قم و معاون سیاسی و امنیتی استانداری از تماشاگران این مسابقه بودند.
سوهان محمدسیما با سه برد، سه مساوی و بدون باخت و 13 گل زده و 5 گل خورده و 12امتیاز در رده دوم و نیز آذرخش با 2 برد، 1 تساوی و 3 باخت و 11 گل زده و 17 گل خورده و 7 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفتند.
سوهان محمدسیما، یکم شهریورماه امسال، ساعت 18 در تبریز مهمان تیم صنعت مس سونگون وَرزَقان استان آذربایجان شرقی است و در همین تاریخ آذرخش در بندرعباس میزبان تیم شهرداری ساوه از استان مرکزی می باشد.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.