به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد واحدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 60 هزار بانوی طلبه در این تعداد مدرسه مشغول به تحصیل هستند.
وی افزود: 90 درصد استاد حوزه های علمیه خواهران را بانوان طلبه تشکیل می دهند و تنها در سطح سه و چهار حوزه علمیه از استاد آقا بهره مند می شویم.
وی با بیان این که یکی از اساسی ترین رویکردهای مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران ارتقای توان علمی و استعدادهای بانوان طلبه است گفت: با برگزاری جلسه های مختلف و اجلاس ها درصدد ایده پردازی، ترسیم برنامه آینده حوزه های علمیه، آشنایی با تهدیدها، تهاجم فرهنگی و راهکارهای آن در فضاهای حقیقی و مجازی هستیم.
وی ادامه داد: در همین راستا چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس علمیه خواهران با موضوع «مدرسه محوری، نگاهی درون زا به رفع کاستی ها»، 27مردادماه امسال به مدت سه روز در جامعه الزهرا(س) قم برگزار می شود.
معاون ارتباطات و امور حوزه های علمیه خواهران گفت: در این اجلاس حضرات آیات مکارم شیرازی از مراجع تقلید و مقتدایی نائب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی خواهند کرد و در پایان این مراسم از 27 خانواده شهید مدافع حرم حضرت زینب(س) تقدیر خواهد شد.
وی از برگزاری 11 کمیسیون در این اجلاس خبر داد و گفت: کارشنان در این کمیسیون ها در موضوع های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی و پژوهشی به بحث و گفت و گو خواهند پرداخت.
واحدی خاطرنشان کرد: این کمیسیون ها طی یک ماه گذشته در فضای مجازی ویژه بانوان طلبه، مطالب مختلفی از جمله برنامه ریزی درسی و آموزشی را مطرح کرده اند.
/8138/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.