به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی جمعه شب در «گردهمایی حامیان آب» در ورزشگاه شهید حیدریان قم، اظهار داشت: با توجه به شرایط آبی استان و کشور دقت در مصرف بهینه آب یک وظیفه همگانی است.
وی با قدردانی از برگزارکنندگان این همایش افزود: این برنامه برای فرهنگ سازی نسل جوان در استفاده بهینه از آب به عنوان مایه حیات بسیار مفید و موثر است.
وی با بیان این که همه باید توصیه ها و تذکرهای داده شده در این برنامه را به خوبی رعایت کنیم، افزود: همه افراد در سنین مختلف به موضوع مصرف درست آب توجه کافی داشته باشند، به نحوی که در این زمینه با یکدیگر رقابت نموده و قدر این نعمت که از همه نعمت های الهی بزرگ تر است را بدانند.
میزان مصرف سرانه روزانه آب برای هر شهروندی قمی 154 لیتر و حجم آب مصرفی این شهر به صورت میانگین در هر شبانه روز 300 هزار مترمکعب است.
همایش حامیان آب حاوی برنامه های شاد و متنوع از جمله سرود و نمایش های آموزشی ترویجی با هدف نهادینه کردن مصرف بهینه آب با حضور چهار هزار تن از دانش آموزان، اولیا و مربیان و به همت شرکت آب و فاضلاب، روابط عمومی استانداری، اداره کل آموزش و پرورش و ورزش و جوانان این استان ترتیب یافت.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.