به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم اظهار داشت: اداره های دولتی نیز می توانند با در نظر گرفتن این بسته ها نسبت به ترغیب کارکنان مجرد برای ازدواج اقدام نمایند.
وی افزود: همچنین محتواهای فرهنگی باید با همکاری دستگاه های مختلف تهیه شود و در اختیار مردم قرار گیرد، در همین راستا دستگاه ها باید به متمرکز سازی برنامه ها اقدام کنند.
وی با اشاره به بهره مندی از تجربه دستگاه های مختلف گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) قم باعث ازدواج مجدد 150 زوج شده است که این امر باید مورد توجه دستگاه های دیگر قرار گیرد.
صادقی همچنین به استفاده از ظرفیت علمی جوانان در بدنه دستگاه ها اشاره کرد و گفت: هیات اندیشه ورزان با استفاده از نیروهای خلاق و جوان در جامعه تشکیل شده است که باید در دستگاه های اجرایی از طرح ها و برنامه های آنان استفاده شود.
وی خاطرنشان کرد: حضور جوانان در کنار مدیران دستگاه های اجرایی کمک به پویایی فکر، اندیشه و ارتقای وضعیت موجود می کند.
استاندار قم در ادامه سخنان خود، هدف گذاری دشمنان برای ایجاد اختلال در کشور را مورد توجه قرار داد و گفت: هدف دشمن کلیت نظام است و فشار اقتصادی و تهییج خواسته های منطقی مردم از مهمترین ابزارهای آنها برای دستیابی به این هدف است.
صادقی با اشاره به این که نباید در زمین دشمن بازی کرد افزود: برخی بدون اطلاع و آگاهی در زمین دشمن بازی می کنند و بر روی حباب های اقتصادی ایجاد شده در جامعه تاثیر گذاشته و اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی را کاهش می دهند.
وی با بیان این که بخش قابل توجهی از مشکلات اقتصادی کنونی کشور نتیجه جنگ روانی است تصریح کرد: جلب اعتماد عمومی و همراه نمودن مردم با سیاست های نظام از وظایف مسئولان در این شرایط می باشد.
وی گفت: باید در این شرایط هوشمندانه رفتار کنیم و با تکیه بر توان داخلی و استفاده درست از منابع به مدیریت آنها بپردازیم.
8138 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.