حجت الاسلام و المسلمین مجید شرفی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا، بیان کرد: طرح جوانه های صالحین از جمله برنامه های موفق بسیج در فصل تابستان است که به منظور ساماندهی اوقات فراغت قشر نوجوان و جوان استان همزمان با سراسر کشور در بیش از 254 پایگاه بسیج خواهران و برادران مستقر در قم به اجرا گذاشته می شود و در طی آن برنامه های آموزشی و تفریحی متنوعی برای شرکت کنندگان ترتیب می یابد.
وی بیان کرد: دربخش آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، مباحث اعتقادی و احکام و دربخش تفریحی استفاده از سالن های ورزشی حوزه های بسیج و سایر مجموعه های ورزشی استان همچون استخرها برای آموزش شنا، مورد توجه قرار می گیرد.
وی ادامه داد: یکی دیگر از مباحث جذاب در اجرای برنامه های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان در تابستان سال جاری، بحث برگزاری اردوهای تفریحی یک یا چند روزه در مناطق مختلف قم و سایر استان های کشور است که با استقبال گسترده شرکت کنندگان مواجه می شود.
شرفی با اشاره به این که کیفیت برنامه های طرح جوانه های صالحین در قم مطلوب است، گفت: اجرای برنامه های متنوع برای ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان استان که از ابتدای فصل تابستان آغاز شده است تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این برنامه ها به پایگاه های بسیج مجری طرح مراجعه کنند.
وی بیان کرد: برای اجرای برنامه های طرح اوقات فراغت در قم، از ظرفیت همه دستگاه های فرهنگی و اجتماعی استان برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شرکت کنندگان، استفاده می شود و در این خصوص هماهنگی های لازم توسط مجریان طرح صورت می پذیرد.
وی ادامه داد: اجرای طرح آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، یکی از نمونه های موفق همکاری میان دستگاه های فرهنگی استان برای ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان قمی است که می توان آن را به سایر بخش ها تسری داد.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.