به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم روز یکشنبه اعلام کرد که مهدی کاهه در دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قم اظهار داشت: اگر ایثار و جانفشانی شهدای والامقام انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و حماسه مدافعان حرم به درستی به نسل امروز تبیین شود، شاهد کاهش بسیاری از ناهنجاریها در جامعه خواهیم بود و در این زمینه باید بیش از پیش تلاش کرد تا راه نفوذ فرهنگی دشمنان بسته شود.
وی تلاش دشمنان برای تخریب بنیادهای اعتقادی و انقلابی جوانان را مورد توجه قرار داد و افزود: دشمنان می خواهند در بستر جنگ نرم اعتقادات نسل امروز را به گونه ای تغییر دهند که گویا انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی نداشته است؛ اما جوانان بصیر، مومن و انقلابی ایران اسلامی هرگز فریب توطئه های شوم آنها را نمی خورند و همچنان در مسیر انقلاب و اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حرکت می کنند.
وی همچنین با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: ساخت این مجموعه فرهنگی اقدامی مناسب در جهت گسترش فرهنگ جهاد و شهادت است و چنین مرکزی نقش موثری در شناساندن دسیسه های دشمنان در طول تاریخ و نمایان تر شدن چهره کریه آنها خواهد داشت.
احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم نیز در این دیدار، گزارشی از اقدام ها و فعالیت های انجام شده برای ساخت موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم ارائه داد و تصریح کرد: این مجموعه فرهنگی یکی از برکات سفر رهبر معظم انقلاب در سال 89 به قم است که بهره برداری از آن می تواند نقش موثری در جهت تحقق اهداف بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس داشته باشد.
ساخت باغ موزه دفاع مقدس قم به عنوان یکی از برکات و دستاوردهای سفر تاریخی سال 89 رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان قم است. بنای اصلی این طرح درمساحتی به ابعاد هشت هزار مترمربع احداث می شود که درکل محوطه با مساحتی حدود 30 هکتار در اختیار مردم قم و زائران قرار خواهد گرفت. دراین مکان فضاهای سبز، استراحتگاه، مکان‌های آموزشی، معنوی، نمایشی، فرهنگی، نمادهای ارزشی دفاع مقدس و مکان‌های هنری و تفریحی در نظر گرفته شده است.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.