دبیر برگزاری نخستین جشنواره سرود رضوی در حاشیه برگزاری این رقابت ها به خبرنگار ایرنا گفت: 130 اثر از 60 گروه فعال در حوزه سرود به دبیرخانه این جشنواره ارسال گردید که در نهایت 20 گروه موفق به حضور در بخش نهایی این جشنواره شدند.
حسین دلیر، سطح کیفی گروه ها و آثار راه یافته به مرحله نهایی این جشنواره را بسیار مطلوب دانست و افزود: با وجود این که نخستین دوره این جشنواره در حال برگزاری است ولی آثار ارسالی به دبیرخانه، از نظر کمی و کیفی از سطح قابل قبولی برخوردار بود.
وی با بیان این که این جشنواره فردا جمعه با سخنرانی آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و تقدیر از گروه های برتر، به کار خود پایان می دهد اظهار داشت: از صبح امروز گروه های ٢٠ گانه در حضور داوران مجرب کشوری به اجرا پرداخته که تا عصر ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: آثار دریافتی به دبیرخانه این جشنواره شامل آثاری از استان های مختلف کشور از جمله کرمان، هرمزگان، قم، اصفهان، مشهد، فارس و مرکزی بود.
دلیر خاطرنشان کرد: آثار ارائه شده به این جشنواره به موضوع نماز و همچنین پیرامون امام رضا(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س)، حضرت شاهچراغ(ع) و امام موسی کاظم(ع) اختصاص داشت که آثار فاخری در این زمینه به مرحله نهایی جشنواره رسیده است.
نخستین جشنواره سرود رضوی از جمله برنامه های شانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) است که به مناسبت دهه کرامت در حال برگزاری است.
از 24 تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) تا سوم مردادماه سالروز ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است.
7404/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.