به گزارش ایرنا، عبدالله جلالی عصر دوشنبه در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم افزود: دراین رابطه درآمدهای شهرداری با توجه به مشکلات اقتصادی نسبتا کاهش یافته است، اما امیدواریم با بهبود این شرایط، طرح ها و پروژه ها بر اساس زمان پیش بینی شده به بهره برداری برسد.
وی درادامه با اشاره به طرح تفصیلی شهر قم، برخی از ویژگی های آن را مورد توجه قرار داد و گفت: در این طرح برخی اماکن که مورد استفاده صنعتی بوده اند، اکنون جاذبه تجاری پیدا کرده و مجوز آنها باید به صورت شفاف مورد بررسی قرار گرفته و ابلاغ شود.
وی همچنین به پروژه بلوار آیت الله بروجردی نیز اشاره کرد و گفت: در شرایط سخت اقتصادی، اجرای پروژه های عمرانی کار بسیار دشواری است، اما انتظار داریم این بلوار در دهه کرامت به بهره برداری برسد.
بلوار آیت الله بروجردی، اتصال دهنده شهرک پردیسان به قم است که مرحله سوم این بلوار، حدفاصل شهرک قدس تا پردیسان به طول حدود 6 کیلومتر می باشد و برای آن حدود 100 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

** تعرفه بهای پارکینگ های سطح شهر قم مورد بازنگری قرار می گیرد
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم نیز در این جلسه بر ضرورت پروانه دار کردن خودروهای حمل و نقل بار با توجه به تخصیص سوخت بر مبنای پیمایش خودروها تأکید کرد و گفت: کنترل زمانی و مکانی خودروهای حمل و نقل بار نیز باید به خوبی انجام شده و از حرکت و توقف خودروهای سنگین در معابر درون شهری جلوگیری شود.
عباس ذاکریان با اشاره به افزایش تعرفه بهای خدمات توقف خودرو در پارکینگ های مسقف و روباز در سطح شهر قم، افزود: پارکینگ زائر به صورت شبانه روزی توسط کارکنان شهرداری قم کنترل می شود و تعرفه تمامی آنها باید مجددا کارشناسی شده و قیمت و هزینه دریافتی آنها تغییر پیدا می کند.

** خودروهای حمل بار در شهر قم باید پروانه دار شوند
عضو شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با اشاره به پروانه دار کردن خودروهای حمل و نقل بار در آینده نزدیک، خاطرنشان کرد: این مسأله با توجه به ضرورت کنترل بهتر و رعایت مسائل امنیتی در شورای تمام کلانشهرها در دست پیگیری است و فعالان این حوزه برای حمل بار نیز باید برنامه های لازم را دریافت کنند.
روح الله امراللهی موضوع بازنگری در تعرفه بهای پارکینگ های مسقف و روباز سطح شهر قم را نیز مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه در این پارکینگ ها خدمات چندانی به شهروندان ارائه نمی شود، از این رو با افزایش تعرفه بهای پارکینگ ها مخالفت شده و در دو سال گذشته نیز ثابت بوده است، اما به دنبال افزایش تعرفه آنها تا حداکثر 10 درصد هستیم.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.