سید مهدی صادقی در این پیام که روز شنبه نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفت، ضمن تبریک حلول میلاد با برکت کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س)، آورده است: دهه کرامت منشاء خیر و برکت، همچنین فرصت ارزنده ای برای ترویج آموزه های دینی و ارتقاء معرفت عمومی نسبت به اهل بیت(ع) و نیز نمایش چهره رحمانی اسلام است و می طلبد که با اجرای برنامه های فاخر محتوا محور و مبتنی بر مشارکت فعال و پرشور مردم، ضمن تکریم شایسته این دهه، زمینه را برای بهره مندی مناسب جامعه اسلامی از آثار و برکات و ظرفیت های ارزشمند آن فراهم کرد.
این پیام حاکیست: دهه اول ذی القعده، به یمن سه مولود خجسته، به نام دهه کرامت متبرک شده است. دهه ای سراسر نور و شادی که خیل عظیم شیعیان و ارادتمندان به خاندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جای جای ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان با حضور پرشور در آیین های باشکوه آن را گرامی می دارند.
در ادامه پیام آمده است: در این ایام سرور انگیز، مضجع شریف امام رضا(ع) در مشهد مقدس، بارگاه منور و قدسی حضرت معصومه(س) در قم و حرم مطهر احمد بن موسی (ع) در شیراز، مملو از زائران و مجاورانی است که عطر و بوی دلنواز حرم رضوی و فاطمی را با جان و دل استشمام کرده و باعرض ارادت ویژه به ساحت مقدس خاندان پاک و مطهر رسول الله(ص)، بار دیگر پیوند عمیق و ناگسستنی خود را با مقام رفیع ولایت و ذریه مطهر ایشان، به جهانیان نشان می دهند.
استاندار قم در ادامه پیام خود، افزوده است: فرا رسیدن میلاد با سعادت شفیعه روز جزاء، کریمه اهل بیت ، حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها که به نام روز دختر نامگذاری شده است همچنین زاد روز با برکت برادر و برادرزادگان بزرگوار ایشان، هشتمین سپهر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه الاف التحیه و الثناء و حضرت احمد بن موسی(ع) و فرخنده دهه کرامت را به مردم شریف استان قم و عموم محبان و شیفتگان ائمه اطهار(ع) در ایران و سراسر جهان تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را در پیروی از انبیاء الهی و بهره مندی از شفاعت این گوهر های زیبای هدایت و سعادت، از درگاه حضرت احدیت مسألت دارم.
از 24 تیرماه همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و تا سوم مردادماه سالروز ولادت امام رضا(ع) دهه کرامت نامگذاری شده است. در دهه کرامت 256 برنامه در قالب 2 هزار و 627 ریزبرنامه دینی، علمی و فرهنگی در حرم حضرت معصومه(س) اجرایی می شود.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.