به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محسن دعایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم افزود: امروز دشمنان اسلام و انقلاب برای مقابله با نظام اسلامی، بی عفتی و بی حیایی را آهسته و آرام در جامعه گسترش داده اند.
وی با بیان اینکه اگر عفاف و حجاب در جامعه سست شود، تمامی ارزش های دینی و انقلابی زیر پا گذاشته می شود، خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز این مسأله کمتر در جامعه مورد توجه قرار می گیرد و باید بدانیم که تقید به حجاب و عفاف یک ارزش انسانی، اسلامی و قانونی است.
دبیرکل جبهه فرهنگی تصریح کرد: امروز حوزه های علمیه و نخبگان جامعه باید در برابر بروز ناهنجاری های اخلاقی و اجتماعی بپاخیزند.
وی با بیان اینکه ایمان و تقوا راهبرد قرآن کریم برای پیشرفت در تمامی عرصه هاست، گفت: بسیاری از مشکلات و ناهنجاری ها در جامعه، ریشه در بی عفتی داشته و خداوند رحمت و برکت خود را از جامعه ای که فسق و فساد در آن باشد برمی دارد.
دعایی در پایان با بیان اینکه عظمت و قداست جمهوری اسلامی با گسترش بی عفتی در جامعه از میان می رود، اظهار داشت: باید در برابر توطئه دشمنان برای گسترش بی حیایی در کشورمان، انقلاب فرهنگی ایجاد شده و همه مردم و مسؤولان در برابر ترویج بی عفتی ایستادگی کنند.
در 21 تیرماه 1314 مردم مشهد در اعتراض به قانون ممنوعیت حجاب در مسجد گوهرشاد تجمع کردند و این تحصن به شدت ازسوی مزدوران پهلوی سرکوب و بیش از 1600 تن شهید و زخمی شدند. شورای فرهنگ عمومی کشور این روز را به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری کرده است.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.