به گزارش ایرنا، سردار خسرو عروج پنجشنبه شب در پانزدهمین یادواره 152شهید شهرک شهدای قم در مسجد موسی بن جعفر(ع) اظهار داشت: مقام های آمریکایی به وضوح اذعان کردند، که هر حرف و یا ادعایی را که مطرح می کنند، رهبر معظم انقلاب تنها شخصیتی در جهان است که تنها به فاصله نیم ساعت سخن آنها را لکه دار می کند.
وی افزود: این حرف در حالی از سوی رئیس جمهوری ملعون آمریکا گفته می شود، که این کشور خود را پیروز جنگ های نظامی، سیاسی، اقتصادی، نظامی و علمی جهان می داند، و مقام های آن می گویند قدرتشان آن قدر زیاد است که اگر جمعیت آمریکا به یک میلیارد تن برسد نیز برای آنها امکانات کافی وجود دارد.
عروج با اشاره به موضوع تربیت و فرهنگ اسلامی و نقش آن در پرورش انسانهای مومن، شجاع، جان برکف و فداکار افزود: سازمان رزم ما کلاسیک نیست، که همه را بشناسیم، ولی همین نیروهایی که برای حضور در میدان جنگ انتخاب می شوند، نیز کاری می کنند که رئیس جمهوری ملعون آمریکا به هیچ وجه نمی تواندترس خود را از آنها مخفی نگه دارد.
وی با بیان اینکه طبق اسناد موجود در جنگ نابرابر عراق علیه ایران همه اقشار جامعه از کودکان تا پیرمردها و پیرزن ها برای دفاع از کشور در جبهه حضور پیدا کردند، گفت: مطابق آنچه که در دانشگاه های نظامی آموزش داده می شود، در هر جنگی که ترکیب و آرایش نیروها سه تن در مقابل یک تن باشد، به راحتی می توان یک کشور را به کلی زیر و رو کرد، اما در دوران دفاع مقدس هزار نیروی دشمن در مقابل یک نیروی ایران صف آرایی کرد، و هر رزمنده ای که در خط مقدم جبهه در حال جنگ بود، نیز 20 تن در پشت جبهه او را پشتیبانی می کردند، و این در جهان بی نظیر است‌.
وی گفت: در حال حاضر دشمن بواسطه تجربه ای که از جنگ با کشور و نظام داشته، بدون محاسبه تعداد و کمیت نیروها، خود را نه در یک جبهه نظامی بلکه با یک تفکر در جنگ می بیند.
این مراسم برای بزرگداشت 150شهید شهرک شهدای قم و همچنین شهید مدافع حرم مجید عسکری جمکرانی و حجت الاسلام تقوی که در جریان حادثه تروریستی حمله به ساختمان مجلس شورای اسلامی در هفدهم خرداد سال 96 به شهادت رسید، ترتیب یافته بود.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.