به گزارش ایرنا، مهرداد غضنفری عصر چهارشنبه درجلسه ستاد تنظیم بازار قم افزود: اداره کل تعزیرات حکومتی باید با افرادی که با گران فروشی نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند به شدت برخورد نماید.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی باید در اظهارنظرهای خود، سیاست های کلی کشور را به خوبی مورد توجه قرار دهند، خاطرنشان کرد: مسئولان استان در ارائه آمار و ارقام، باید تحلیل و منطق درست داشته باشند تا در تصمیم گیری های ملی مورد بهره برداری قرار گیرد.
معاون امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم بر ضرورت تشدید نظارت ها در بازار به صورت منظم و مستمر تأکید کرد و گفت: افزایش قیمت کالاها در کارگروه های ملی تعیین و تصویب می شود و مسئولان استانی می توانند پیشنهادات خود را در این جهت ارائه دهند.
غضنفری در پایان با اشاره به نوسان های قیمت نان در استان قم، تصریح کرد: باید مواردی که در گران تر شدن قیمت نان نقش دارند، به خوبی شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته و افزایش قیمت در واحدهای آزادپز در یک فضای منطقی بررسی شود.
در حال حاضر 900 نانوایی در سطح استان فعالیت می کنند که 603 نانوایی دولتی بوده و از آرد یارانه ای استفاده می کنند و بقیه نانوایی های آزادپز هستند که تعداد کمی از آن ها بدون مجوز فعالیت دارند.
همچنین در هر ماه 9 هزار تن آرد توسط پنج کارخانه آردسازی در سطح استان توزیع می شود که هفت هزار تن آن به صورت یارانه ای در اختیار نانوایی های دولتی و 2 هزار تن آن به صورت غیر یارانه ای در اختیار نانوایی های آزادپز قرار می گیرد.
جلسه ستاد تنظیم بازار قم با حضور معاون استاندار، فرماندار و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاه های اجرایی استان در دفتر معاونت امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم برگزار شد.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.