محمد عموئیان روز چهارشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دراین راستا با تکمیل نصب 120 میز شیشه ای استاندارد در پارک های قم تا یک ماه آینده نیز ، تعداد میزهای استاندارد تنیس استان به حدود یکهزار میز افزایش می یابد.
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه میان این هیات ورزشی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: بر اساس این تفاهم نامه مراحل نصب 120 میز شیشه ای در تمامی پارک های استان از دو هفته پیش آغاز و این روند تا یک ماه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به کسب رتبه نخست استان در شاخص توسعه همگانی توسط هیات تنیس روی میز در سال 96 ادامه داد: با توجه به الزامی بودن فعالیت رشته تنیس روی میز از پایه پنجم ابتدایی تا دبیرستان، با همت آموزش و پروش استان تمام 635 ساختمان آموزشی قم حداقل دارای یک میز استاندارد تنیس هستند.
رئیس هیات تنیس روی میز قم بابیان اینکه هم اکنون 80 میزاستاندارد تنیس در پارک های استان موجود و با استقبال گسترده همشهریان مواجه شده است گفت: با اتمام نصب میزهای جدید تنیس تا یک ماه دیگر تعداد میزهای تنیس نصب شده در پارک های قم به 200 عدد افزایش می یابد ضمن اینکه هیچ پارکی در استان وجود نخواهد داشت که حداقل یک میز استاندارد در آن نصب نشده باشد.
عموئیان یکی از طرح های این هیات ورزشی را نصب ایستگاه های ورزشی در تعطیلات نوروز در پارک های قم ذکرکرد و ادامه داد: هیات تنیس روی میز استان برای چهارمین سال متوالی در ایام نوروز امسال نیز در پنج نقطه قم ایستگاه ورزش همگانی با 20 میز تنیس برای تفریح و ورزش همشهریان و مهمانان نوروزی احداث و مورد استقبال قرار گرفت.
وی اضافه کرد: 400 ورزشکار آقا و 150 ورزشکار خانم به صورت حرفه ای در رشته تنیس روی میز قم فعالیت می کند ضمن اینکه در بخش همگانی بیش از 2 هزار ورزشکار آقا و یکهزار ورزشکار خانم در این استان فعال است.
وی برگزاری منظم لیگ استانی را از جمله شاخص های هیات تنیس روی میز استان برشمرد و اظهار داشت: لیگ استانی در شهریور و اسفندماه هر سال در مقطع های سنی نونهالان، نوجوانان- جوانان و بزرگسالان برگزار می شود که ضمن ایجاد انگیزه و آماده نگهداشتن ورزشکاران موجب شناسایی استعدادهای برتر در این رشته می شود.
عموئیان با اشاره به حضور پررنگ قم در لیگ های کشوری تنیس روی میز ادامه داد: سال گذشته 6 تیم از جمله یک تیم بانوان و پنج تیم آقایان از قم در لیگ های مختلف مسابقات کشوری تنیس روی میز حضور داشتند که کسب مقام قهرمانی تیم نوجوانان- جوانان آکادمی قائمی قم در مسابقات دسته یک کشور با شرکت 25 تیم، موفق ترین عملکرد را در این زمینه داشته است.
رئیس هیات تنیس روی میز قم ، با بیان اینکه تنیس روی میز این استان در کشور رتبه دهم و در توسعه همگانی ورزش تنیس روی میز جزو سه استان برتر کشور است گفت: از جمله موفقیت های تنیس قم در سال 96، کسب مدال طلای مسابقات بین المللی تنیس روی میز آسیای میانه در قزاقستان توسط محمدمعین منتظری و همچنین عضویت 2 ورزشکار قم در تیم ملی نوجوانان و جوانان اعزامی به مسابقات بین المللی جام فجر در قزوین بوده است.
وی با اشاره به وجود بیش از 30 مربی و 20 داور فعال در رشته تنیس روی میز در قم گفت: از جمله افتخارات تنیس روی میز قم دارا بودن 2 مربی و 4 داور بین المللی است ضمن اینکه 2 مربی آقا و خانم قمی مسئولیت کادر فنی تیم های ملی نونهالان در بخش پسران و دختران را به عهده دارند.
عموئیان با بیان اینکه قم در مردادماه امسال میزبان برگزرای مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در بخش دختران و پسران خواهد بود، ادامه داد: مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نونهالان پسر روز یکم و دوم مرداد ماه و مسابقات قهرمانی تنیس روی میز نونهالان دختر در روزهای سوم، چهارم و پنجم در قم برگزار می شود.
رئیس هیات تنیس روی میز قم، با اشاره به تجلیل از قهرمانان قم در رقابت های مختلف کشوری در سال 96 با حضور رئیس فدارسیون تنیس روی میز کشور در روز گذشته(پنجم تیر) گفت: در این مراسم از 22 تن از مربیان و داوران برتر و همچنین 30 بازیکن قهرمان که در مسابقات ملی و بین المللی سال گذشته موفق به کسب مدال شده بودند، تقدیر شد.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.