به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسین موسوی تبریزی دوشنبه شب در مراسم تجلیل از خدمات احد جمالی معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری قم افزود: مسئولان باید در برابر آشوب های اخیر تدبیر کرده و سره را از ناسره جدا کنند و اجازه ندهند این همه مجاهدت در چهار دهه پس از انقلاب از میان برود.
وی با بیان اینکه نباید اجازه دهیم دشمنان از اعتراض های به حق مردم سوءاستفاده کرده و در شهرهای مختلف آشوب برپا کنند، اظهار داشت: نباید با تکرار این حرف که منافقان در کشور آشوب به راه انداخته اند آنها را بزرگ کنیم، بلکه باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه اهتمام داشته باشیم.
دبیر مجمع مدرسین و محقق حوزه علمیه قم ادامه داد: امروز باید افرادی که درهرسه قوه درانجام وظایف خود کوتاهی کرده وموفق نبوده اند، بدون مسامحه کنار گذاشت و افراد اصلح را جایگزین کنند تا محرومیت و مظلومیت در کشورمان از میان برود و حال و هوای انقلابی یعنی ایثارگری و خدمت به مردم جان تازه ای بگیرد.

* دولت از ظرفیت عظیم اصلاح طلبان بهره مند شود
دبیر انجمن اساتید دانشگاه قم نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز کشورمان در شرایط سختی قرار گرفته و باید برای مقابله با این شرایط، مردان بحران را به کار بگیریم، خاطرنشان کرد: امروز نمی توان با گفتاردرمانی و به کار گیری افراد کم تجربه از شرایط بحرانی کشور عبور کنیم، بلکه باید از توانمندی افراد باتجربه و شایسته به خوبی بهره مند شویم.
محمدجواد نجفی با بیان اینکه در شرایط کنونی از دولت توقع داریم که از ظرفیت عظیم اصلاح طلبان که در عبور کشور از شرایط سخت امتحان پس داده اند، بیشتر استفاده کند، گفت: متأسفانه امروز کسانی حاضر می شوند در برابر فشارهای اقتصادی دشمنان، دولت سقوط کند اما آنها با همه جریان ها و نخبگان جامعه تعامل و گفت وگو نداشته باشند.
روز دوشنبه سید محمدرضا هاشمی به عنوان معاون جدید سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری قم معرفی شد. احد جمالی معاون سابق سیاسی امنیتی استانداری قم 32 ماه در شهر کریمه اهل بیت(س) خدمت کرد.
8146/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.