به گزارش ایرنا، سید مهدی صادقی عصر دوشنبه در سومین جلسه شورای اداری قم، افزود: مسئولان باید از مصارف غیر ضرور پرهیز و نگاهشان را به مسائل و مدیریت مصرف بهینه نمایند.
وی با تاکید برتلاش و همت مضاعف همه مسئولان نظام، اضافه کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید به این نتیجه برسند که صرفه جویی از ضرورت های تام و براساس شرایط سیاسی کشور است که باید در تمام ابعاد اعمال شود.
وی ادامه داد:کمیته های مدیریت بهینه مصرف درادارات شکل بگیرد ونگاه جدیدی به موضوعات و مسائل در حوزه های مختلف داشته باشیم تا به نتیجه خوبی که مدنظر است، برسیم.
صادقی با بیان این که جلب اعتماد زمینه افزایش رضایتمندی مردم را فراهم می کند، گفت: روش برخورد با ارباب رجوع باید به گونه ای باشد که خود را خدمتگزار مردم بدانیم و برای خدمت هیچ عذر و بهانه ای قابل قبول نیست.
وی با اشاره به این که نباید شاهد نارضایتی ارباب رجوع باشیم، تاکید کرد: باید از روش های خوب و اخلاقی درست در مقابل مردم استفاده کنیم و خودمان را جای ارباب رجوع بگذاریم و همان رفتاری که انتظار داریم با ما انجام شود با ارباب رجوع داشته باشیم.
وی گفت: بدانیم که مردم درک می کنند و مشکلات کشور را می فهمند و ازسوی دیگر احترام، گفتار، عمل و و روابط خوب از مدیران انتظار دارند که امیدواریم با رعایت این موارد امید به آینده بهتر را در مردم تقویت کنیم.
صادقی در ادامه با اشاره به تقویت اقتصادی و بنیه اشتغال و تولید، گفت: بهترین راهکار تقویت اقتصادی اعتمادسازی نسبت به بخش خصوصی و جذب سرمایه گذاری در زمینه های مختلف است.
وی با بیان اینکه نقدینگی موجود درکشور رقم بالایی است،افزود: بسیاری ازافرادی که دوستدار این انقلاب هستند می خواهند در کشور سرمایه گذاری کنند، اما با بسترهای مناسبی روبه رو نیستند و این از نقص ماست که باید اصلاح کنیم.
وی اضافه کرد: مدیری موفق خواهد بود که بتواند اعتماد سرمایه گذار را جلب کند و همه دستگاه ها باید در خدمت انجام منویات و برنامه هایی باشند که بخش خصوصی می خواهد انجام دهد.
استاندار قم خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی، تاکید کرد: ضروری است که خود شما پیش قدم برنامه های جدید و اجرایی کردن بسته های اقتصادی باشید، شرایط جدید را به خوبی درک کنید و در چارچوب وظایف، دولت را همراهی کنیم.
وی افزود: تلاش کنیم از وضعیت فعلی به وضعیت جدید تغییر موضع دهیم و شاهد تحول رفتاری و عملی در همه سطوح باشیم تا در راستای شکل دهی یک حرکت منسجم، وحدت آفرین و هم افزا برای خنثی کردن توطئه های دشمن سهمی داشته باشیم.
وی با اشاره به جذب اوراق خزانه، گفت: باید تلاش شود 20 درصد باقی مانده اوراق خزانه ظرف یک هفته آینده جذب و نسبت به برنامه ریزی و استفاده از آن اقدام شود.
صادقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز با شرایط خاصی مواجه هستیم و زمانی است که دشمن از همه تجربیات گذشته به خوبی سود می برد و در برنامه ریزی های خود برای مقابله با ما برنامه ریزی و تلاش می کند.
وی اضافه کرد: ما نیز باید به موازات این جدیت و مصمم بودن دشمن، تلاش گسترده ای را برای مقابله با دشمنان انجام دهیم.
وی با اشاره به اهداف آمریکا و صهیونیست ها نسبت به اعمال تحریم ها، گفت: می خواهند جمهوری اسلامی تسلیم خواسته های آنها شود و آنچه که می خواهند از جمله مذاکره مجدد و تغییرات در برجام که از عقل سلیم به دور است و به هیچ وجه نه رهبر معظم انقلاب و نه مسئولان و آحاد مردم به این مساله راضی نیستند و شدنی نیست را انجام دهد.
صادقی افزود: از سوی دیگر آمریکا تلاش دارد با استفاده از مطالبات برحقی که بین مردم وجود دارد و درگیری های مختلفی را که دیدیم بعضا هم مورد سوءاستفاده قرار گرفت، به اصطلاح خودشان تحریم های هوشمند را به گونه ای اعمال کند که فشارهای درون سیستمی و این مباحثی که به زعم آن ها اختلافات سیاسی در کشور است، دست به دست هم دهد و فشارهای وارد بر مردم به گونه ای شود که از درون دچار فروپاشی شود که خیال باطلی است.
وی تصریح کرد: همه دلسوزان انقلاب می دانند که ما در مقابل دشمن با وجود اختلاف نظر و سلیقه ید واحده هستیم.
وی گفت: اما در شرایطی که دشمن بخواهد کمر به نابودی ما بندد درجبهه واحد و وحدت آفرین براساس آنچه که صلاح نظام و منویات رهبر معظم انقلاب است، مقابل دشمنان می ایستیم و مسلما همانند گذشته به همت همه دلسوزان انقلاب پیروز خواهیم شد.

* معاون جدید سیاسی امنیتی استانداری قم نیز در این جلسه خدمت در قم را افتخار بزرگی دانست و گفت: همه ما با توکل به خداوند در جهت تاکیدات رهبری و سیاست های دولت در این مقطع بسیار حساس که در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار گفته ایم با وحدت و اقتدار تلاش کنیم.
سید محمدرضا هاشمی افزود: همچنان که رهبری فرمودند با وحدت و انسجامی که بین سران قوا حاکم شده بتوانیم برای رضایت مندی مردم که سرمایه های کشور هستند در راستای تکریم ارباب رجوع گام برداریم.
سومین جلسه شورای اداری قم در تالار معصومیه فرمانداری با حضور مسئولان استان برگزار شد؛ در این جلسه از هفت سازمانی که در زمینه ارتقاء بهره وری و مدیریت مصرف انرژی تلاش نموده بودند، با اهداء لوحی قدردانی شد.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.