به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی روز جمعه در دیدار محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری با ابلاغ سلام و آرزوی توفیق برای رئیس جمهوری و دولت و با بیان اینکه یقینا اگر در کنار هم باشیم از همه مشکلات هم عبور خواهیم کرد افزود: وجود اختلاف نظر در جوامع امری کاملاً طبیعی است و اگر با حسن نیت و حسن نظر همراه باشد، بسیار هم سازنده است، اما اگر این اختلاف‌نظرها به سمت تفرقه پیش برود، بسیار مضر خواهد بود.
وی اظهار داشت: تفرقه افکنی روش فرعون بوده است که خداوند هم در قرآن کریم به آن اشاره کرده است که او برای پیشبرد نیات و اهداف باطل خویش مردم را فرقه فرقه می کرد و میانشان اختلاف می انداخت و ازاین اختلاف استفاده می کرد و دشمنان ما نیز امروز به دنبال یک چنین چیزی هستند و ما نباید اجازه بدهیم آنها چنین فضایی را به وجود بیاورند و باید در کنار هم متحد و منسجم از اسلام و کشور دفاع کنیم.
آیت الله شبیری زنجانی همچنین از تلاش‌های دولت برای رسیدگی به محرومان و بویژه تلاش برای پیشگیری از تأثیرگذاری فشارهای اقتصادی دشمن بر معیشت عامه مردم، تقدیر و تشکر نموده و برای دولت در این مسیر آرزوی موفقیت روزافزون کرد.
محمود واعظی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام دکتر روحانی برای آیت‌الله شبیری زنجانی، گفت: آقای رئیس جمهوری همواره تأکید دارند که دولت به دعای خیر و نظرات حکیمانه مراجع تقلید و علما نیاز دارد.
وی با ارایه گزارشی از وضعیت کشور و تلاش‌های دولت برای مدیریت وضعیت جدید پیش آمده پس از خروج آمریکا از برجام اظهار داشت: طبیعی است که بر اثر فشارهای آمریکا، وضعیت اقتصادی کشور، تحت تأثیر قرار بگیرد، اما دولت با تمام تلاش در حال برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای مدیریت وضعیت است تا زندگی مردم و بخصوص طبقات ضعیف‌تر در فشار قرار نگیرد.
واعظی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز داریم که همه مسئولان کشور درباره وضعیت پیش‌رو و اینکه باید چه راهکارهایی برای مواجهه با این وضعیت اتخاذ کنیم اتفاق نظر داشته باشند، چرا که دشمن کاملاً روی اختلاف‌نظر و تفرقه بین مسئولان کشور حساب باز کرده است.
رئیس دفتر رئیس ‌جمهور تأکید کرد: همه مسئولان و از جمله علما و مراجع می‌توانند با ارتباط نزدیک‌تر با مردم تلاش‌های دشمنان برای سیاه‌نمایی و جنگ رونی علیه جمهوری اسلامی را خنثی کنند. و همه قواها و نهادهای کشور نیز باید با نهایت همدلی و همکاری تأمین نیازها و مطالبات مردم و تلاش برای جلوگیری از تأثیرگذاشتن فشارها بر زندگی مردم را وجه همت خود قرار دهند.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری روز گذشته در سفر به قم ضمن زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با آیات عظام مکارم شیرازی ، نوری همدانی ، سبحانی ، علوی گرگانی و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار و گفت وگو کرد.
وی امروز نیز با حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار کرد.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.