به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، وی روز جمعه در دیدار رئیس دفتر رئیس جمهوری افزود: درست است که مشکل زیاد داریم و این مشکلات باعث ایجاد نارضایتی می‌شود، اما با توجه به نیت آقای دکتر روحانی و تلاش دولت ایشان برای حل مشکلات، کمک به ایشان و حفظ وحدت، امروز از اوجب واجبات بوده و از نماز و روزه واجب‌تر است. آنجا که نظام به خطر بیفتد، همه باید جان خود را برای آن فدا کنیم.
کریمی با آرزوی سلامتی و توفیق برای دکتر روحانی و دولت، تصریح کرد: آقای دکتر روحانی را از 30 سال پیش می‌شناسم و باور دارم که تمام وجود ایشان اخلاص و انگیزه خدمت به مردم است و از خداوند می‌خواهم که ایشان را به عنوان ناصر اسلام به تأیید دل همه مردم و مسئولان برساند تا با او مهربان باشند.
وی با ابلاغ سلام‌های گرم و دعای خیر به رئیس جمهوری اظهارداشت: باور دارم آقای روحانی با تمام وجود و خالصانه برای خدمت به مردم پا به میدان گذاشتند، اما عده‌ای فریب دشمن را خورده و قدر ایشان را نمی‌دانند.
وی با بیان اینکه امروز مشکلات جدی و بزرگی پیش روی دولت و نظام قرار دارد، افزود: 25 سال در خدمت امام راحل بودم و از نیات و اهداف خالصانه و صادقانه ایشان آگاهی کامل داشتم اما امروز متأسفانه دست‌هایی در کار است که کوشش دارد اهداف مد نظر امام راحل محقق نشود. به نظرم عبور از این وضعیت و غلبه بر مشکلات در گرو آن است که ملت ایران همانطور که در سال‌های پیروزی انقلاب کلمه واحده بودند، همدل و یکصدا به میدان بیایند و دولت را در مسیر حل و فصل مشکلات یاری کنند.
کریمی همچنین با اشاره به جنگ روانی و تبلیغاتی سنگین و 24 ساعته دشمن تأکید کرد که دولت باید در عرصه تبلیغات و اطلاع‌رسانی بسیار مؤثرتر و جدی‌تر از گذشته عمل کند و با تبلیغات هنرمندانه ضمن اطلاع‌رسانی درباره دستاوردها و موفقیت‌ها ، امید و اعتماد مردم را افزایش داده و جنگ روانی دشمن را خنثی کند.
وی با اشاره به روش و ممشاء مقام معظم رهبری در تعامل با دولت ها گفت: ایشان همواره در عین اینکه در کارهای اجرایی دولت ها مداخله نمی کرده اند و حامی همه دولت ها بوده اند، موارد مورد نیاز را تذکر و گوشزد کرده اند و همه ما با تبعیت از مقام معظم رهبری می بایست از دولت حمایت کنیم و دولت را در رفع ضعف ها و نواقص یاری نماییم.
رئیس دفتر رئیس جمهوری نیز دراین دیدار باابلاغ سلام و آرزوی سلامتی دکتر روحانی به آیت‌الله کریمی، گفت: بهترین راهکار غلبه بر مشکلات حفظ و تقویت همدلی و وحدت همه مردم و مسئولان با یکدیگر است و اگر بتوانیم انسجامی که انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، احیا کنیم، پیروزی در برابر دشمن به هیچ وجه سخت نیست.
محمود واعظی افزود: اگر قرار باشد در داخل همه علیه یکدیگر و در راستای تضعیف دیگران سخن گفته و عمل کنند و مردم هم ببینند که مسئولان و کسانی که محل رجوع آنان هستند، حرف‌های ناامیدکننده می‌زنند، امید و اعتماد آنها نیز آسیب می‌زند و دشمن می‌تواند به راحتی از اختلافات ما سوء استفاده کند.
محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری روز گذشته در سفر به قم ضمن زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با آیات عظام مکارم شیرازی ، نوری همدانی ، سبحانی ، علوی گرگانی و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار و گفت وگو کرد.
وی امروز نیز آیت الله شبیری زنجانی از مراجع تقلید و حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار کرد.
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.