به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این مرجع معظم تقلید پنج‌شنبه شب افزودند: ما در نظام جمهوری اسلامی همه سرنشینان یک کشتی هستیم و سرنوشت واحدی داریم، لذا باید اختلاف سلایق را کنار گذاشته و اگر مسأله‌ای وجود دارد نیز با گفتگو حل و فصل شود.
حضرت آیت‌الله سبحانی، اظهار داشتند: مشکلات امروز پیش‌روی نظام بیشتر از مشکلات سال‌های اول انقلاب و زمان جنگ نیست، اما باید برای عبور از این مشکلات سطح وحدت و همدلی بین مردم و نظام به سطح انسجام کشور در سال‌های اول انقلاب برسد که یک نکته بسیار مهم در وضعیت کنونی این است که با سوء استفاده‌کنندگان از اوضاع امروز و مفسدان اقتصادی برخورد قانونی قاطع داشته باشیم.
ایشان با درخواست ابلاغ سلام ایشان به رئیس جمهور، تصریح کردند: به خوبی می‌دانم که آقای روحانی و همکارانشان در دولت یکی از سخت‌ترین دوران ریاست جمهوری در کشور را تجربه می‌کنند، اما یقیناً اگر با مفسدان اقتصادی قاطعانه مقابله کنند و اخبار آن را به اطلاع مردم برسانند، مردم به آینده امیدوار شده و قدردان دولت خواهند بود و جنگ روانی دشمن نیز هر قدر هم که شدید باشد، خنثی خواهد شد.
محمود واعظی نیز در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور به حضرت آیت‌الله العظمی سبحانی، گفت: دولت جدید آمریکا اقدامات عجیب و غریب و خارج از قاعده ای انجام می‌دهد که یکی از آنها یعنی خروج از برجام است.
رئیس دفتر رئیس‌جمهوری افزود: آمریکایی‌ها امروز به دنبال جلب همراهی دیگر کشورها برای اعمال فشار و بازگرداندن تحریم‌ها، علیه جمهوری اسلامی هستند و البته دولت نیز به دنبال طراحی و اجرای تمهیدات لازم برای مقابله با آثار جنگ اقتصادی علیه کشور است.
واعظی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در خصوص همگرایی و انسجام قوا در اتخاذ سیاست ها و برنامه های کلی کشور، تصریح کرد: در جلسات سران قوا تصمیم گرفته شد که مقتدرانه در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکایی‌ها ایستادگی کنیم که یکی از مهم‌ترین الزامات موفقیت این ایستادگی کنار گذاشتن اختلافات و مسایل حزبی و جناحی است.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از رهبری آگاه و هوشمند برخوردار است که بهترین کمک به دولت و نظام و مایه قوام اتحاد در کشور بین مردم و حکومت و مسئولان با یکدیگر است و باید با تکیه بر درایت رهبری معظم انقلاب و حفظ اتحاد مانع از مخابره شدن چندصدایی از ایران به جهان شویم، تا دشمنان از تداوم دشمنی‌های خود مأیوس شوند.
واعظی گفت: دولت همه تلاش خود را برای برقراری ارتباط نزدیک‌تر با مردم و پیگیری و تأمین مطالبات آنها بکار خواهد گرفت و البته در این راستا به طور جدی نیازمند حمایت مراجع، روحانیون و حوزه‌های علمیه است.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.