به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی روز پنجشنبه در همایش روز ملی اصناف در سالن همایش های اتاق اصناف قم افزود: باید اقتصاد به بخش غیردولتی واگذار شود و دولت نیز نقش حمایتی خود را به درستی ایفا کند که در استان قم نیز گام های خوبی برای واگذاری تصدی گری برداشته شده است.
وی فعال بودن اتاق اصناف استان قم را ضروری دانست و گفت: اطمینان راسخ داریم که اتاق اصناف بهتر از دولت می‌تواند جریان اقتصاد را مدیریت کند.
وی خاطرنشان کرد: نقش اصناف در زمینه توزیع کالا در بازار، نقش مهمی است و با همکاری آن‌ها می‌توانیم بر مشکلات غلبه کنیم.
صادقی همچنین تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: آمریکا به عنوان دشمن شاخص ایران اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و ابزار کنونی این کشور نیز فشار اقتصادی می باشد.
وی با اشاره به تلاش ها برای افزایش فشارهای بین المللی علیه ایران بیان داشت: پس از خروج آمریکا از برجام با وجود تمام پیش‌بینی‌ها، کشورمان از برجام خارج نشد.
توافق جامع و نهایی هسته‌ ای وین با عنوان شناخته شده و رسمی برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام در راستای توافق جامع بر سر برنامه هسته‌ای ایران و به دنبال تفاهم هسته‌ای لوزان، روز سه‌شنبه 23 تیر 1394 در وین اتریش بین ایران، اتحادیه اروپا و گروه 1+5 (شامل چین، فرانسه، روسیه، انگلستان، آمریکا و آلمان) منعقد شد.
ترامپ رییس جمهوری آمریکا، اردیبهشت ماه امسال خروج آمریکا از توافق نامه هسته ایران و 1+5 و بازگرداندن تحریم ها علیه ایران را اعلام کرد.
استاندار قم در ادامه، بازار و اصناف را از پایه های اقتصادی کشور دانست و با بیان این که انتقاد نسبت به مشکلات اقتصادی حق بازاریان است افزود: البته نباید در زمینه اعتراضات اقتصادی رفتارهایی انجام شود که هم راستا با اهداف دشمن باشد و باید به آمریکا ثابت کنیم که در خصوص ملت ایران اشتباه کرده است.
صادقی با اشاره به ضرورت همراهی همه مردم و منتقدان با دولت در شرایط کنونی اظهار کرد: انتقادات منتقدان نسبت به دولت قابل احترام و پیگیری است؛ اما همه باید وحدت و انسجام را حفظ نموده و در برابر توطئه‌های دشمن متحد و یکدل باشیم.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.