به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی ستاد گرامیداشت نماز جمعه سنگر چهل ساله انقلاب اسلامی، در سالن جلسه های جامعه مدرسین قم، اظهار داشت: در همین روزها که پشت سر می گذاریم، طرحی ها، توطئه ها و برنامه ریری های دشمن در حال انجام است و نباید سوژه به دست آن داده شود.
وی ادامه داد: انتطار ما از مسئولان و دست اندکاران این است که برغم همه سختی ها و تحریم هایی که متوجه کشور است با تدبیر و درایت کاری کنند که این توطئه دشمن نیز مانند گذشته ناکام بماند تا به سلامت از همه گردنه ها عبور کنیم.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: باید به همه دنیا اعم از دوستان و دشمنان نظام اسلامی اعلام نماییم که انقلاب اسلامی ریشه دارتر از آن است که کسانی مانند ترامپ، بولتون، نتانیاهو، منافقان و غیره که تعبیر انسان را نباید در مورد آنها به کار برد، نسبت به انقلاب خدشه ای وارد کنند.
حسینی بوشهری با تاکید بر این که مردم باید صبور باشند، افزود: این یک امتحان بزرگ برای ملت ایران است، از این رو کاری نکنند دشمن طمع بورزد و با وسوسه انگیزی ها در فضای مجازی، ذهن جامعه را به سمت اهداف خود ببرد.
امام جمعه موقت قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت فوق العاده نماز جمعه، ماندگاری، پایداری و استواری انقلاب اسلامی را در سایه این آیین عبادی سیاسی دانست و افزود: اگر روشنگری و آگاهی بخش های امامان جمعه در مواقع مختلف نبود و مردم از مسائل روز جامعه و توطئه های دشمن آگاه نمی شدند شاید فتنه هایی بیش از آنچه که در تاریخ انقلاب رخ داده اتفاق می افتاد، چون آنچه که دشمن برنامه ریزی کرده دقیقا برای نابودی اصل انقلاب و نظام اسلامی بوده است.
7403 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.