وی روز دوشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: تیم الماس شهر همان تیم سابق هیات فوتبال قم در لیگ برتر باشگاه های کشور است که بعد از بیش از یک دهه درخشش در بالاترین سطح لیگ برتر فوتسال ایران، سال قبل به لیگ دسته یک سقوط کرد.
غیاثی ادامه داد: برنامه اصلی کادر فنی تیم الماس شهر بازگرداندن دوباره این تیم در لیگ برتر باشگاه های کشور است، هر چند بودجه قابل توجهی در اختیار تیم نیست ولی تمام توان خود را به کار می گیریم.
سرمربی تیم فوتسال الماس شهر بیان داشت: از هفته آینده فعالیت این تیم آغاز خواهد شد و سعی داریم از بهترین بازیکنان قمی در این تیم استفاده کنیم و بازیکنان غیربومی جذب نخواهد شد.
غیاثی که همزمان مدیر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در لیگ برتر نیز می باشد، گفت: چون با این تیم قراردادی ندارم و کارتی برای بنده صادر نخواهد شد، منعی برای فعالیت در تیم الماس شهر ندارم.
وی ادامه داد:مسئولان و پیشکسوتان باید کمک کنند که تیم ریشه دار فوتسال قم بار دیگر به لیگ برتر بازگشته و شاهد افتخار آفرینی قم به عنوان قطب فوتسال ایران باشیم.
تیم فوتسال هیات فوتبال قم در لیگ برتر باشگاه های کشور که سال ها با نام های ارم کیش، کیش ایر، ماهان تندیس، صبای قم و یاسین پیش رو در رقابت های کشوری شرکت کرده بود، سال قبل به لیگ دسته یک سقوط کرد.
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.