دراین خبر می خوانیم: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: تا پایان سال پیش 26 غرفه مدیریت پسماند و بازیافت در شهر وجود داشت که تلاش کردیم تا آنها را به 46 غرفه افزایش دهیم.
سید عبدالله میرابراهیمی با تاکید بر اینکه در حوزه تفکیک از مبدا فروردین سال 95 جمع آوری پسماند خشک از سطح شهر ماهیانه حدود 19 تن و روزانه کمتر از 700 کیلوگرم بود که توسط 9 غرفه و 15 خودرو چرخشی انجام می‌شد، اظهار کرد: امروز روزانه بیش از 56 تن پسماند خشک از سطح شهر قم جمع‌آوری می‌شود که توسط 146 خودرو ویژه این امر صورت می گیرد و تا پایان سال پیش 26 غرفه مدیریت پسماند و بازیافت در شهر وجود داشت که تلاش کردیم تا آنها را به 46 غرفه افزایش دهیم.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با تاکید بر اینکه یکی از فرآیندهای جمع‌آوری به صورت تحویل به غرفه‌های بازیافت است، گفت: درازای این تحویل تلاش داریم هدیه‌هایی نیز به شهروندان ارائه شود و در پایان هر ماه یا هر سال در قالب کارت‌های امتیاز هم هدایای ویژه ارائه می‌شود.
وی گفت: حالت دوم این است که شهروندان پسماند خشک را در هفته جمع‌آوری کرده و هر هفته خودروهای ویژه در محلات حضور پیدا کرده و پسماند خشک را تحویل می‌گیرند؛ روش دیگر خودروهایی هستند که در سطح شهر حضور دارند و پسماند خشک را از صنوف و واحدهای تجاری جمع‌آوری می‌کنند.
میرابراهیمی ابراز کرد: خودروهایی نیز از ساعت 6 عصر به عنوان خودروهای پیشرو قبل از جمع‌آوری پسماند کل شهر در معابر گردش دارند تا پسماندهایی که احیانا شهروندان فرصت نکرده‌اند تحویل بدهند را جمع‌آوری کنند.
6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.