به گزارش ایرنا، نصرت الله لطفی روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد برگزاری پرشور راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور حداکثری مردم هستیم که این مساله نشان از قاطعیت مردم ایران برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دارد.
وی بیان کرد: در طول چهل سالی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، ایران همواره به عنوان محور مقاومت و پایداری در برابر مستکبران عالم مطرح بوده و این موضوع از بهترین دستاوردهای انقلاب است که باید به عنوان میراث جاودان امام خمینی(ره) از آن حفاظت کرد.
وی ادامه داد: مردم متدین و همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس امسال نیز با وجود آن که شب گذشته در آیین شب زنده داری لیالی قدر شرکت کرده بودند، اما به دور از هرگونه خستگی و با نشاط انقلابی در صحنه دفاع از مظلومان فلسطین در برابر دشمن صهیونیستی حاضر و آزادی قدس شریف را خواستار شدند.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که دراین روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.