به گزارش ایرنا، سردار کاظم مجتبایی روز جمعه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: راهپیمایی روز قدس، معطوف به جغرافیای خاصی نیست و تمام آزادی خواهان جهان با شرکت در این راهپیمایی، از ارزش های انسانی دفاع و اسرائیل را به عنوان یک رژیم جنایتکار معرفی می کنند.
وی بیان کرد: با گذشت چهل سال از نامگذاری روز قدس توسط امام خمینی (ره)، همه مردم با هر عقیده و نظر سیاسی و اجتماعی در راهپیمایی روز قدس شرکت و از آرمان فلسطین دفاع می کنند که این مساله نشان می دهد، جبهه مقاومت به سمت پیروزی حرکت می کند.
وی ادامه داد: شور و نشاط در چهره شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس به خوبی نمایان است و از این مطلب می توان نتیجه گرفت، راهپیمایی روز قدس با حضور خستگی ناپذیر مردم، نتیجه ای جز آزادی فلسطین و قدس شریف در پی ندارد.
امام خمینی (ره) در 16 مرداد 1358 دراقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کردند و این روز را روز مقابله مستضعفان با مستکبران دانستند و از مسلمانان جهان خواستند که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان فلسطین به نمایش بگذارند.
7405/ 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.