به گزارش ایرنا، وی بامداد دوشنبه در مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان در مدرسه علمیه امام کاظم (ع) قم، با بیان اینکه اگر روح جهاد حفظ شود ملت نیز عزیز است، افزود: بدانید دشمن کاری به برجام و موشک های بلند مدت و حقوق بشر ندارد، بلکه می خواهد در این منطقه یک قدرت مستقل نباشد و ما نوکر و گوش به فرمانش باشیم.
وی اضافه کرد: یکی از جنبه های جهاد، جهاد با دست است که دشمن سعی می کند با ایجاد محدودیت در کشاورزی، دامداری، و جلوگیری از سلاح هایی که می توان بوسیله آن ایستادگی کرد، امکان این نوع جهاد را بگیرد.
این مرجع تقلید با بیان اینکه پس از ممانعت از جهاد با دست با سانسور سخنان نمی گذارد حرف حساب به گوش دنیا برسد، گفت: اغلب وسایل ارتباطی امروز دست صهیونیست هاست و همه دنیا را با این وسایل مخصوصا فضای مجازی آلوده و کثیف در اختیار گرفته، و از رساندن حرف حساب من و شما به گوش دنیا جلوگیری می کند.
وی افزود: حرف حساب ما این است که شما آمدید در سرزمین فلسطین صاحبان خانه را از خانه بیرون کردید و یک عده ای را از آن طرف دنیا به آنجا آوردید و همه چیز صاحبان خانه را بر باد دادید و شب و روز آنها را می کشید، و باز هم از حقوق بشر حرف می زنید.
آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر اینکه چه معنایی دارد که آمریکا از آن طرف دنیا می آید این طرف و برای ما تعیین تکلیف می کند، گفت: امام راحل روی این مساله تاکید داشت و می فرمود شما آمدید این طرف دنیا ، برای چه ما نیاییم آن طرف برای شما تعیین تکلیف کنیم، چرا منابع ما را می برید و در میان ما اختلاف ایجاد می کنید و آخرش هم ایران را به ناامنی در منطقه متهم می کنید، شما سبب ناامنی هستید.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.