در پیام سید مهدی صادقی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آورده است: 29 سال پیش در چنین روزی مردی بزرگ از تبار انبیاء و اولیاء الهی، دیده از جهان فرو بست و با وداع غم انگیز خود، ملتی را سوگوار کرد. رهبری فرهیخته و شجاع که با اراده پولادین ریشه در ایمان و اتکای به خداوند و با همراهی و پشتیبانی ملت، گام در مسیر حق طلبی و عدالت خواهی و مبارزه با ظلم و ستم نهاد و بنیان گذار انقلابی عظیم و تحول ساز گردید.
این پیام حاکیست: ثمره سال ها مجاهدت و تلاش آن مجاهد نستوه، انقلاب اسلامی و نظام مقدسی است که امروز به عنوان میراث‌ جاودان آن امام بزرگوار و تحت فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنان استوار و پابرجابوده و عزت، اقتدار ، سرفرازی و بالندگی را برای کشور و ملت به ارمغان آورده است.
استاندار قم درادامه پیام خود آورده است: درآستانه بیست و نهمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و عظیم الشأن وپنجاه و پنجمین سالگرد یوم الله 15 خرداد که ماندگارترین و سرنوشت سازترین حرکت مردمی تاریخ معاصر در دفاع از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و به پیشتازی مردم انقلابی قم شکل گرفت، یاد و خاطره آن امام فقید سفر کرده و شهدای انقلاب اسلامی و خالقان حماسه بزرگ 15 خرداد را گرامی داشته و امیدوارم با تأسی به راه امام و شهدای گرانقدر و حول محور وحدت و همدلی، بیش از پیش در مسیر حفظ و صیانت از نعمت ارزشمند انقلاب اسلامی و اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی تلاش نماییم.
15 خرداد ماه 1342 سرآغاز نهضت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) است که در جریان این رویداد مهم تاریخی شمار زیادی از مردم، روحانیان و طلبه ها به دست عمال رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.
7404/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.