رضا دلاوری روز چهارشنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: از هفته گذشته که تیم گلف قم به لیگ برتر صعود کرد، کمیته فنی تیم تشکیل و بازیکنان و کادر فنی نیز انتخاب شدند ،ولی هنوز حامی مالی برای حمایت از این تیم پیدا نشده است.
وی ادامه داد: از مجموع 14 بازیکن تیم گلف قم 12 تن بومی و دو بازیکن دیگر از تهران و مسجد سلیمان هستند که به زودی به تیم ملحق خواهند شد، از سوی دیگر، یک مربی از استان تهران نیز به جمع کادر فنی بومی این تیم اضافه می شود.
دلاوی با اشاره به اینکه تیم قم 14 بازی درلیگ برتر در پیش دارد، گفت: ما اگر بخواهیم حقوقی برای بازیکنان تیم در نظر بگیریم به 1میلیارد ریال اعتبار برای یک سال نیاز داریم و بدون محاسبه حقوق بازیکنان این تیم برای هزینه های جاری شامل سرویس رفت و برگشت، تغذیه و اسکان به 600میلیون ریال اعتبار نیاز دارد.
وی اظهار داشت: بعد از صعود تیم به لیگ برتر، در نشستی با مدیران ورزشی استان اعلام کردیم در صورتی که مسئولان از این تیم حمایت نکنند انصراف می دهیم ولی همه آنها قول مساعد دادند و امید است شاهد درخشش تیم قم در لیگ برتر باشیم.
وی یادآورشد: گلف قم برای صعود به لیگ برتر، تیم های مطرحی را در سطح کشور پشت سرگذاشته و در لیگ برتر نیز بین تیم های بالای جدول است، از سوی دیگر ما ظرفیت بسیار خوبی در رده های پایین تر این رشته داریم که می تواند برای تیم پشتوانه بسیار خوبی باشد.
مسابقات لیگ دسته اول گلف باشگاه های کشور هفته گذشته به کار خود پایان داد و تیم گلف قم با کسب عنوان نائب قهرمانی جواز حضور در لیگ برتر را از آن خود کرد. تیم قم در لیگ دسته یک با تیم های گلف خرمشهر، لرستان، تهران، آبادان، اردبیل، چهار محال و بختیاری و مرکزی همگروه بود.
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.