به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم روز چهارشنبه اعلام کرد که مرحومه سکینه میرمحمدیان در 82 سالگی بعد از سال ها تحمل فراق محمد جواد و همزمان با سومین سالگرد پدر شهید دارفانی را وداع گفت.
مراسم تشییع مادر بزرگوار این شهید والامقام امروز ساعت 16 از مقابل مسجد امام زین العابدین (ع) خیابان انقلاب به سمت گلزار شهدای قم برگزار می شود و در جوار مزار مطهر فرزند شهیدش آرام خواهد گرفت.
مراسم ختم این مادر بزرگوار نیز امشب در همان مسجد منعقد می گردد.
محمد جواد دل آذر از نیروهای زبده، شجاع و کارآمد از همان روزهای اول انقلاب بود و تمام وقتش صرف مبارزه با دشمنان اسلام شد، با پیروزی انقلاب در بهمن 57 عضو کمیته استقبال از امام راحل شد و از نیروهای محافظ امام در بدو ورود ایشان بود.
وی از تشکیل دهندگان کمیته انقلاب اسلامی در قم بود و در دستگیری عوامل طاغوت و قاچاقچیان تلاش وافر داشت. در سال 58 دامنه مبارزاتش را در لبنان در مقابله با رژیم صهیونسیتی ادامه داد. سال 59 به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آمد و از همان روزهای آغازین جنگ تحمیلی به سوی جبهه ها شتافت و تا لحظه شهادت با دلاوری و رشادت حماسه ها آفرید.
محمد جواد بعد از سال ها حضور در جبهه ها در مسئولیت های فرماندهی محور و عملیات لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) سرانجام در 13 اسفند 64 بر سجاده عشق شربت شهادت نوشید و به آرزویش رسید.
1175 /
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.