ابوالفضل احمدی روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: تیم کریمه آبروی والیبال قم است و حضور این تیم در مسابقات کشوری ضرورت است، اما متاسفانه از نظر مالی با مشکل مواجه است.
وی ادامه داد: مدیر این تیم اعلام کرده که از ادامه مسابقات انصراف می دهند، البته شرایطی دارند که دنبال تحقق بخشی از آنها هستیم و برای ماندگاری این تیم در لیگ دسته یک تلاش می کنیم.
وی ادامه داد: اگر بودجه تیم توسط حامی مالی تامین نشود هیات والیبال و خود باشگاه کریمه نمی تواند به تنهایی پاسخگوی هزینه های جاری تیم باشد، بنابراین مذاکرات و صحبت هایی با مسئولان انجام شده و قول های مساعدی نیز داده شد و نسبت به بقای این تیم امیدوار هستیم.
مدیرعامل باشگاه کریمه قم چند روز پیش اعلام کرد به دلیل مشکلات مالی و نداشتن امکانات، در سال جاری از حضور در مسابقات کشوری انصراف می دهند.
تیم کریمه سال گذشته در رقابت های لیگ دسته اول کشور مقام چهارم را کسب کرد.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فعالیت هیات والیبال قم در دو بخش آقایان و بانوان گفت: در بخش بانوان فراخوان هایی انجام و بازیکنان مستعد جذب شده و اکنون در قالب تیم های باشگاهی در حال فعالیت هستند و در بخش آقایان نیز چنین اقدامی صورت می گیرد.
وی از شرکت 10 تیم از والیبال قم در جام رمضان خبر داد و گفت: از طریق برگزاری کلاس ها و کارگاه های آموزشی، مسابقات استانی و جذب استعدادهای درخشان دنبال رشد والیبال در قم هستیم.
7401/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.